شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
  • صفحه 2 از 3
  • نخستنخست
  • 123
  • آخرینآخرین
    نمایش نتایج: از 11 به 20 از 27

    موضوع: رژیم 10 روزه یا رژیم شوک راهی سریع برای کم کردن وزن

    1. #1
      yalda آواتار ها
      مدیر ارزشمند پیشین

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      آذر 1391
      عنوان کاربر
      مدیر ارزشمند پیشین
      نوشته ها
      787
      میانگین پست در روز
      0.19
      سن
      32
      قد
      164
      وزن شروع
      66.100
      وزن هدف
      62
      وزن فعلی
      63
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Ghamgin

      رژیم 10 روزه یا رژیم شوک راهی سریع برای کم کردن وزن

      این رژیم سریع 10 روز طول میکشه اما کلی از چربی های اضافه رو آب میکنه

      اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

      هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان پذیر است بیشتر می شود. آنهایی که بعضا فریب این دسته از آگهی ها را خورده اند می گویند که تنها مقدار کمی از وزن آنها کاهش پیدا کرده و پزشکان متخصص تغذیه هم کاملا با آن مخالف هستند.

      اگر روی ترازو رفتید و با دیدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغی گرد شدند، یعنی اینکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! یک ماه گذشته لابد به خیال اینکه در طول روز گرسنه بودید، توقع داشتید که الان حسابی وزن کم کرده باشید، اما زهی خیال الکی! یادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخورید، کمتر مصرف می‌کند!

      تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده‌اید.

      چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسی‌ها فرقی نمی‌کند. به هر حال با این هیکل کج و کوله و شکمی که از خودتان جلوتر حرکت می‌کند، نه این مجالس بهتان می‌چسبد و نه کلا از زندگی لذت می‌برید. پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های اضافه‌تان را آب کنید.



      نکش و لاغرم کن
      بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید. از شیرینی و شربت بگیرید تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بی‌خیال غذاهای برنجی بشوید. در کنار این رعایت‌های غذایی، باید فعالیت‌های جسمی‌تان را هم زیاد کنید. زمین به آسمان رسید، آسمان به زمین رسید، باید روزی نیم‌ساعت پیاده‌روی کنید.

      اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه‌مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می‌کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید:


      صبحانه
      اسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
      2 عدد تخم مرغ آب‌پز
      قهوه یا چای
      1 عدد سیب

      حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می‌توانید به راحتی زرده‌های تخم‌مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده‌ها حساب شده.

      از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید. سیب‌ خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می‌کند و باعث می‌شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید.



      ناهار برای لاغر شدن
      درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.

      گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز
      سالاد فصل بدون مایونز
      2/1 لیوان آب کرفس


      *سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم‌دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می‌شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه‌جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.

      *به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می‌کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می‌گیرید، در بافت آن شکست انجام می‌شود و فیبرش را از دست می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.



      شام رژیم لاغری سریع
      از قدیم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید.

      گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها
      چای یا قهوه
      لیمو ترش تازه


      *تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا3 ماهی هم حساب شده.

      *بعضی از آدم‌ها را دیده‌اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده‌اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم‌ها کم است و بدن مجبور می‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.

      *بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و...


      میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!
      اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

      1 لیوان آب گوجه فرنگی یا
      شیر کم‌چرب یا
      یک عدد موز کوچک


      *به همان دلیلی که قرار شد کرفس را جانشین آب کرفس نکنید، نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی هم خود گوجه را بخورید.

      *گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های a، b و c، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و باعث می‌شود هم انرژی بدنتان تامین شود و هم سیستم‌های ایمنی‌تان تضعیف نشوند. بنابراین وقتی رژیم می‌گیرید با کوچک‌ترین چیزی کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمی‌رسد!


      *به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید.موز 422 گرم پتاسیم دارد که هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد. درست مثل این است که در حال ورزش کردن هستید!




      هشدارها
      *اسم این رژیم، رژیم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالری به بدنتان می‌رسد. این رژیم در دهه 30 و بین هنرپیشه‌های هالیوودی خیلی پرطرفدار بود. چون در مدت زمانی کوتاه، حسابی باربی می‌شدند!

      *این رژیم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هیچ شرایطی بیشتر از این نگیرید که خونتان پای خودتان است!

      *همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است.اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.

      *در این رژیم فقط نوع غذاهایی که باید بخورید مشخص شده است. میزانش دست خودتان است. فقط یادتان باشد که قرار نیست خودتان را گول بزنید. قرار است لاغر شوید، پس فقط به اندازه‌ای بخورید که سیر شوید نه بیشتر.

      *یادتان باشد که مواد غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید!



      توصیه
      هیچ رژیمی بدون فعالیت‌ بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمی‌خورد. یادتان باشد که پیاده‌روی از نان شب هم واجب‌تر است. پیاده‌روی هم اصول و روش دارد.

      *کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پیاده‌روی نکنید. همین روزهاست که از شدت کمردرد نتوانید از جایتان تکان بخورید!

      *وسیله سنگین نداشته باشید، این وسیله سنگین را نه در دستتان بگیرید، نه روی شانه‌هایتان بیندازید. تا می‌توانید سبک پیاده‌روی کنید.

      *پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! اگر قرار است نیم ساعت پیاده‌روی کنید، دقیقا تمام این نیم‌ساعت را به طور مفید پیاده‌روی کنید.

      * با نظم قدم بردارید، اول جوگیر نشوید و تند تند قدم برندارید که آخر پیاده‌روی یک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با یک ریتم خاص قدم بردارید.

      *در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. عرق کردن نشانه سوزاندن چربی نیست، یک فعالیت طبیعی برای دفع گرمای بدن است. یک لیوان که آب بخورید، دوباره به پله اول برمی‌گردید!
      فقط بخاطر مردم تغییر نکن.
      این جماعت هر روز تورا جور دیگری می خواهند.....


    2. 30 کاربر، ارسال yalda را لایک کرده اند:

      afsaneh.b (02 تیر 1393),Armita (19 بهمن 1394),art (14 بهمن 1393),Atefe (01 اسفند 1391),bratz (04 آذر 1394),ftnia (30 بهمن 1391),hastiii (24 خرداد 1393),mariami (01 اسفند 1391),maryam12 (02 آبان 1393),meme (20 دی 1392),parnia (01 اردیبهشت 1392),raha32 (29 دی 1392),sahar22 (26 دی 1393),sara (01 اسفند 1391),sev (06 تیر 1393),tanya (10 مهر 1392),قاصدک (30 بهمن 1391),لیلا خانمی (11 دی 1393),مملي شيطون (02 اسفند 1391),مامی مرضیه (23 تیر 1392),مامان سارینا (25 خرداد 1393),yasssmina63 (30 بهمن 1391),zeinab.m (30 خرداد 1393), Zenith (30 بهمن 1391),اایدا (31 مرداد 1392),بی بی خانم (11 اردیبهشت 1393),حوراء (28 آذر 1393),سارا 94 (10 شهریور 1394),شادوک (26 اردیبهشت 1392),عروس شهر (08 بهمن 1393)

    3. # ADS
      تبلیغات در مدار
      تاریخ عضویت
      همیشه
      نوشته ها
      بسیاری
       

    4. #11
      bratz آواتار ها
      مدیر ارزشمند پیشین

      امتیاز زیباتنی
      165
      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      دی 1348
      عنوان کاربر
      مدیر ارزشمند پیشین
      نوشته ها
      3,475
      میانگین پست در روز
      0.18
      سن
      24
      قد
      160
      وزن شروع
      75
      وزن هدف
      هرچی کمتر بهتر
      وزن فعلی
      52
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Sepasgozar
      وبلاگ زیباتنی من
      3
      سلام بچه ها رژیم شوکمم تموم شد. 7 روزه گرفتم و بالاخره افتادم رو دور کم کردن وزن دوباره. و 3 کیلو کم کردم. حالا دوباره میرم رو کالری شماری یه مدت دوباره میگیرمش.خیلیم خوشالمممممم

    5. 2 کاربر، ارسال bratz را لایک کرده اند:

      raha32 (29 دی 1392),پـــر (02 شهریور 1392)

    6. #12
      پـــر آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      خرداد 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      37
      میانگین پست در روز
      0.01
      سن
      37
      قد
      160
      وزن شروع
      92
      وزن هدف
      70
      وزن فعلی
      85.300
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Mehraboon
      نقل قول نوشته اصلی توسط bratz نمایش پست ها
      سلام بچه ها رژیم شوکمم تموم شد. 7 روزه گرفتم و بالاخره افتادم رو دور کم کردن وزن دوباره. و 3 کیلو کم کردم. حالا دوباره میرم رو کالری شماری یه مدت دوباره میگیرمش.خیلیم خوشالمممممم
      دوست عزیز ممکنه بگید که در هر وعده متوسط چقدر گوشت مصرف میکردید؟و اب کرفس و گوجه رو هم میخوردید یا نه؟

    7. 3 کاربر، ارسال پـــر را لایک کرده اند:

      raha32 (29 دی 1392),کیجا (04 شهریور 1392),اایدا (26 مهر 1392)

    8. #13
      نسرين آواتار ها
      کاربر سایت

      امتیاز زیباتنی
      10
      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      تیر 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      87
      میانگین پست در روز
      0.02
      سن
      38
      قد
      153
      وزن شروع
      90
      وزن هدف
      50
      وزن فعلی
      90
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Azkhodrazi

      Question آب كردن چربي هاي اضافه بدن در ١٠ روز!

      رژيمي براي آب کردن چربي هاي اضافه در 10 روز!
      اگر توقع داريد زماني که رژيم مي‌گيريد، آب توي دلتان تکان نخورد و گرسنه نشويد، يعني يا براي لاغر شدن خيلي مصمم نيستيد يا کلا تعريف درستي از رژيم نداريد! سلامتي و زيبايي حق افرادي است که اراده بهتر و قوي‌تري دارند. همين يک ميان وعده را بخوريد و شکر خدا را کنيد اين ميان وعده را يا در فاصله صبحانه تا ناهار بخوريد، يا در فاصله ناهار تا شام.




      هر روز تعداد آگهي هايي که مدعي هستند لاغري بيش از 10 کيلو ظرف کمتر از يک ماه با متد آنها امکان پذير است بيشتر مي شود. آنهايي که بعضا فريب اين دسته از آگهي ها را خورده اند مي گويند که تنها مقدار کمي از وزن آنها کاهش پيدا کرده و پزشکان متخصص تغذيه هم کاملا با آن مخالف هستند.


      اگر روي ترازو رفتيد و با ديدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغي گرد شدند، يعني اينکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! يک ماه گذشته لابد به خيال اينکه در طول روز گرسنه بوديد، توقع داشتيد که الان حسابي وزن کم کرده باشيد، اما زهي خيال الکي! يادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخوريد، کمتر مصرف مي‌کند!


      تازه خودتان هم در اين يک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترين ساعات براي خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌ايد و به خيال اينکه قند خونتان پايين آمده، بيشتر از روزهاي عادي مواد قندي مصرف کرده‌ايد. براي اينکه متوجه شويد چقدر بدموقع چاق شده‌ايد، نگاهي هم به تقويم روي ميزتان بيندازيد. از 20 شهريور که ماه رمضان تمام مي‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه مي‌رسد، روزهايي هستند که هر جا را نگاه مي‌کنيد، ماشين عروس مي‌بينيد!


      چه خودتان عروس يا داماد اين روزها باشيد و چه مهمان اين عروسي‌ها فرقي نمي‌کند. به هر حال با اين هيکل کج و کوله و شکمي که از خودتان جلوتر حرکت مي‌کند، نه اين مجالس بهتان مي‌چسبد و نه کلا از زندگي لذت مي‌بريد. پس دست بجنبانيد و با گرفتن يک رژيم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربي‌هاي اضافه‌تان را آب کنيد.



      نکش و لاغرم کن




      بهترين راه براي کاهش اضافه وزن اين است که تمام ميان وعده‌ها و چاشني‌هايتان را حذف کنيد. از شيريني و شربت بگيريد تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بي‌خيال غذاهاي برنجي بشويد. در کنار اين رعايت‌هاي غذايي، بايد فعاليت‌هاي جسمي‌تان را هم زياد کنيد. زمين به آسمان رسيد، آسمان به زمين رسيد، بايد روزي نيم‌ساعت پياده‌روي کنيد.


      اما اگر مي‌خواهيد خيلي زودتر از اينها به نتيجه برسيد، بايد به رژيم غذايي کوتاه‌مدت رو بياوريد. اين رژيم غذايي کوتاه مدت کمکتان مي‌کند تا در عرض يک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولي چند کيلو وزن کم کنيد:




      صبحانه


      اسم صبحانه رويش است. بايد صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
      2 عدد تخم مرغ آب‌پز
      قهوه يا چاي
      1 عدد سيب


      حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما بايد با زرده بخوريد. اگر کلسترول داريد، يعني بيمار هستيد، اصلا نبايد اين رژيم را بگيريد. فکر نکنيد که مي‌توانيد به راحتي زرده‌هاي تخم‌مرغ را نخوريد و آب از آب تکان نخورد! در اين رژيم روي چربي زرده‌ها حساب شده.


      از خودتان ابتکار به خرج ندهيد و به جاي سيب، ميوه‌هاي ديگر را جايگزين نکنيد. سيب‌ خاصيت آنتي‌باکتريال دارد و در مقابل بيماري‌ها بيمه‌تان مي‌کند. تازه حسابي سرحال و شادابتان مي‌کند و باعث مي‌شود تا خود ظهر انرژي داشته باشيد.


      رژيم ناهار براي لاغر شدن


      درست است که گرسنه هستيد، اما خودتان را کنترل کنيد و تا مرز انفجار نخوريد! ناسلامتي مي‌خواهيد لاغر شويد.


      گوشت قرمز يا ماهي کبابي يا آب‌پز
      سالاد فصل بدون مايونز
      2/1 ليوان آب کرفس


      *سالاد فصل يعني سالادي که در آن همه سبزي‌هاي آن فصل پيدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستيم، سالادتان بايد متشکل از خيار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اينکه در اين رژيم، سالاد به اندازه کافي گنجانده شده، حتما حکمتي دارد. معمولا رژيم‌دارها بعد از مدتي دچار بيماري يبوست مي‌شوند اما با گرفتن اين رژيم که کلي سبزي و ميوه‌جات دارد، عمرا اگر اين بيماري به سراغ شما بيايد.


      *به جاي آب کرفس نمي‌توانيد کرفس بخوريد. اولا اينکه اگر بخواهيد آن همه کرفس بخوريد، نفخ مي‌کنيد! دوما اينکه خود کرفس فيبر دارد و در اين رژيم اين فيبر محسوب نشده است. وقتي آب کرفس را مي‌گيريد، در بافت آن شکست انجام مي‌شود و فيبرش را از دست مي‌دهد و اين دقيقا همان چيزي است که براي گرفتن رژيم به آن نياز داريم.


      شام رژيم لاغري سريع




      از قديم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زماني که رژيم داريد، اين توصيه را جدي نگيريد و از وعده شامتان نگذريد.


      گوشت قرمز يا ماهي يا مرغ (کبابي يا آب‌پز) سبزيجات تازه و جوانه‌ها
      چاي يا قهوه
      ليمو ترش تازه


      *تعادل بين گوشت‌ها را رعايت کنيد. اگر براي ناهار گوشت‌قرمز مي‌خوريد، سعي کنيد براي شام ماهي يا مرغ بخوريد. يا اگر يک شب گوشت قرمز مي‌خوريد، يک شب مرغ، شب سوم حتما ماهي بخوريد، اگر ماهي دوست نداريد، نمي‌شود آن را از برنامه غذايي‌تان حذف کنيد. الکي که نيست! روي امگا3 ماهي هم حساب شده.


      *بعضي از آدم‌ها را ديده‌ايد که بعد از تمام شدن رژيمشان علاوه بر لاغر شدن از ريخت و قيافه هم افتاده‌اند؟ دليلش اين است که پروتئين در اين رژيم‌ها کم است و بدن مجبور مي‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانيد. اما اين رژيم به دليل داشتن پروتئين کافي که از طريق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست مي‌آوريد، باعث مي‌شود که فقط چربي‌تان بسوزد ولي براي عضله‌تان اتفاقي نيفتد.


      *بهتر است براي سبزيجات تازه‌تان، از سبزيجات رنگي استفاده کنيد؛ مثل گوجه، هويج، فلفل دلمه‌اي و...




      ميان وعده ، حذف نمي شود اما قطره چکان است!




      اگر توقع داريد زماني که رژيم مي‌گيريد، آب توي دلتان تکان نخورد و گرسنه نشويد، يعني يا براي لاغر شدن خيلي مصمم نيستيد يا کلا تعريف درستي از رژيم نداريد! سلامتي و زيبايي حق افرادي است که اراده بهتر و قوي‌تري دارند. همين يک ميان وعده را بخوريد و شکر خدا را کنيد اين ميان وعده را يا در فاصله صبحانه تا ناهار بخوريد، يا در فاصله ناهار تا شام.


      1 ليوان آب گوجه فرنگي يا
      شير کم‌چرب يا
      يک عدد موز کوچک


      *به همان دليلي که قرار شد کرفس را جانشين آب کرفس نکنيد، نمي‌توانيد به جاي آب گوجه فرنگي هم خود گوجه را بخوريد.


      *گوجه فرنگي حاوي ويتامين‌هاي A، B و C، پتاسيم، کلسيم، فسفر و آهن است و باعث مي‌شود هم انرژي بدنتان تامين شود و هم سيستم‌هاي ايمني‌تان تضعيف نشوند. بنابراين وقتي رژيم مي‌گيريد با کوچک‌ترين چيزي کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمي‌رسد!


      *به جاي موز هم ميوه ديگري را جايگزين نکنيد. موز 422 گرم پتاسيم دارد که هم به انقباض ماهيچه‌اي کمک مي‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزايش مي‌دهد. درست مثل اين است که در حال ورزش کردن هستيد!


      هشدارها


      *اسم اين رژيم، رژيم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالري به بدنتان مي‌رسد. اين رژيم در دهه 30 و بين هنرپيشه‌هاي هاليوودي خيلي پرطرفدار بود. چون در مدت زماني کوتاه، حسابي باربي مي‌شدند!


      *اين رژيم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هيچ شرايطي بيشتر از اين نگيريد که خونتان پاي خودتان است!


      *همراه کردن اين رژيم با ورزش الزامي است. اگر حس پياده‌روي روزانه نداريد، دنبال نتيجه درست و حسابي هم نباشيد.


      *در اين رژيم فقط نوع غذاهايي که بايد بخوريد مشخص شده است. ميزانش دست خودتان است. فقط يادتان باشد که قرار نيست خودتان را گول بزنيد. قرار است لاغر شويد، پس فقط به اندازه‌اي بخوريد که سير شويد نه بيشتر.


      *يادتان باشد که مواد غذايي اين رژيم را بايد بدون نان بخوريد!


      توصيه


      هيچ رژيمي بدون فعاليت‌ بدني يا همان ورزش به هيچ دردي نمي‌خورد. يادتان باشد که پياده‌روي از نان شب هم واجب‌تر است. پياده‌روي هم اصول و روش دارد.


      *کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پياده‌روي نکنيد. همين روزهاست که از شدت کمردرد نتوانيد از جايتان تکان بخوريد!


      *وسيله سنگين نداشته باشيد، اين وسيله سنگين را نه در دستتان بگيريد، نه روي شانه‌هايتان بيندازيد. تا مي‌توانيد سبک پياده‌روي کنيد.


      *پياده‌روي بايد مستمر باشد، جلوي هر مغازه‌اي ميخکوب نشويد و دوباره به راهتان ادامه بدهيد! اگر قرار است نيم ساعت پياده‌روي کنيد، دقيقا تمام اين نيم‌ساعت را به طور مفيد پياده‌روي کنيد.


      * با نظم قدم برداريد، اول جوگير نشويد و تند تند قدم برنداريد که آخر پياده‌روي يک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با يک ريتم خاص قدم برداريد.


      *در سربالايي نرويد، اين تصور غلط که هر چه بيشتر عرق کنيد، زودتر لاغر مي‌شويد را از ذهنتان پاک کنيد. عرق کردن نشانه سوزاندن چربي نيست، يک فعاليت طبيعي براي دفع گرماي بدن است. يک ليوان که آب بخوريد، دوباره به پله اول برمي‌گرديد!


      ضد توصيه


      *اين درست که در زمان ابوعلي‌سينا به چاقي «ام‌الامراض» مي‌گفتند. اما اين دليل نمي‌شود که براي از بين بردن اين ام‌الامراض، هزار و يک مرض ديگر هم بگيريد! آن هم با اين نسخه‌هاي نامعقول!


      *قرص‌هاي ضد اشتها: اين قرص‌هايي که مثل نقل و نبات مي‌خوريد تا اشتهايتان کم شود، دمار از روزگار تان در مي‌آورند. افزايش ضربان قلب، فشار خون، يبوست، کم‌خوني، تشنگي زياد، اضطراب، گيجي، خشکي دهان و سردرد علائم اين قرص‌ها هستند. اين قرص‌ها را حتما بايد يک پزشک يا يک رژيم‌درمان توصيه کند.


      *بالن معده: اين هم يک راه براي کم کردن اشتهاست. به اين ترتيب که يک کيسه به اندازه تخم‌مرغ در معده مي‌گذارند تا فضاي معده را پر کند و اشتها را کم کند. اما اين روش هم براي هر کسي توصيه نمي‌شود.


      *عمل‌هاي جراحي: اين عمل‌ها فقط براي افرادي که اضافه‌وزنشان از 30 کيلو گذشته باشد و هيچ تواني براي وزن کم کردن نداشته باشند، توصيه مي‌شود؛ آن هم فقط به دستور پزشک متخصص. سرخود سراغ اين عمل‌ها نرويد که کمترين عارضه‌شان عفونت‌هاي وسيع الطيفي است که خداي نکرده در نهايت حتي مي‌تواند به مرگ هم منجر شود.


      تست BMI


      براي اينکه بدانيد بدنتان در چه وضعي است و از نظر علمي وزن نرمال داريد يا دچار اضافه وزن يا چاقي هستيد، بايد تست Body mass index يا همان BMI را انجام بدهيد. فقط يادتان باشد اين فرمول براي گروه سني بالاي 18 سال است. اگر BMIتان:


      بين 15 تا 19 باشد، لاغر هستيد.


      بين 19 تا 25 باشد، وزنتان نرمال است.


      بين 25 تا 30 باشد، اضافه وزن داريد.


      بين 30 تا 35 باشد، چاقي درجه يک (متوسط) داريد.


      بين 35 تا 40 باشد، چاقي درجه دو (شديد) داريد.


      40 به بالا باشد، چاقي درجه سه (مفرط) داريد.

    9. 10 کاربر، ارسال نسرين را لایک کرده اند:

      100af (16 شهریور 1392),Atefe (16 شهریور 1392),homhom (15 شهریور 1392),momo (16 شهریور 1392),parchami7 (16 شهریور 1392),raha32 (29 دی 1392),sahart askari (15 شهریور 1392), Zenith (16 شهریور 1392),اایدا (26 مهر 1392),خاتون (16 شهریور 1392)

    10. #14
      100af آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      شهریور 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      11
      میانگین پست در روز
      0.00
      سن
      22
      قد
      162
      وزن شروع
      70.5
      وزن هدف
      56
      وزن فعلی
      69.7
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Mehraboon
      هر روز 2 تا تخم مرغ زیاد نیست؟؟؟ منظورم کلسترولشه :89:

    11. 4 کاربر، ارسال 100af را لایک کرده اند:

      raha32 (29 دی 1392),نسرين (16 شهریور 1392), Zenith (16 شهریور 1392),اایدا (26 مهر 1392)

    12. #15
      Zenith آواتار ها
      مدیر کل سایت

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      اسفند 1391
      عنوان کاربر
      مدير کل سایت
      نوشته ها
      5,522
      میانگین پست در روز
      1.36
      وزن شروع
      64
      وزن فعلی
      53
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      BaAngizeh
      وبلاگ زیباتنی من
      5
      نقل قول نوشته اصلی توسط 100af نمایش پست ها
      هر روز 2 تا تخم مرغ زیاد نیست؟؟؟ منظورم کلسترولشه :89:
      خودش که گفته صدف جان. گفته کسانیکه چربی خون دارن، این رژیم رو نگیرن. اما برای افراد سالم مشکلی ندارن. این رژیم میزان پروتئین رو بالا میگیره و قدری میره تو فاز رژیم های چربی سوز. برای همینه که کاهش میده. تخم مرغ هم از اون منابع پروتئینیه که حسابی متابولیسم رو فعال میکنه
      پیشنهاد میکنم این دو اپلیکیشن رو از دست ندید.
      توضیحاتشون رو بخونید، خودتون هم با من هم نظر میشین:

      دریافت اپلیکیشن مدیریت رژیم روزانه زیباتن
      دریافت اپلیکیشن 400 رژیم زیباتن

    13. 5 کاربر، ارسال Zenith را لایک کرده اند:

      100af (16 شهریور 1392),parchami7 (16 شهریور 1392),raha32 (29 دی 1392),نسرين (16 شهریور 1392),اایدا (26 مهر 1392)

    14. #16
      نسرين آواتار ها
      کاربر سایت

      امتیاز زیباتنی
      10
      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      تیر 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      87
      میانگین پست در روز
      0.02
      سن
      38
      قد
      153
      وزن شروع
      90
      وزن هدف
      50
      وزن فعلی
      90
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Azkhodrazi
      نقل قول نوشته اصلی توسط 100af نمایش پست ها
      هر روز 2 تا تخم مرغ زیاد نیست؟؟؟ منظورم کلسترولشه :89:
      سلام عزيزم اين رژيم ١٠ روزست براي افراد سالم بعدشم ١٠ روز كه ديگه چيزي نيست بابا اين آدمهاي فقير بيشتر تخم مرغ ميخورن سالم هم هستند

    15. 3 کاربر، ارسال نسرين را لایک کرده اند:

      100af (16 شهریور 1392),raha32 (29 دی 1392),اایدا (26 مهر 1392)

    16. #17
      azadeh79 آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      مهر 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      7
      میانگین پست در روز
      0.00
      قد
      161
      وزن شروع
      70
      وزن هدف
      50
      وزن فعلی
      65
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Delvapas
      چطوری آب کرفسو بگیرم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    17. 2 کاربر، ارسال azadeh79 را لایک کرده اند:

      raha32 (29 دی 1392),اایدا (26 مهر 1392)

    18. #18
      اایدا آواتار ها
      کاربر محبوب

      امتیاز زیباتنی
      122
      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      مرداد 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      1,145
      میانگین پست در روز
      0.29
      قد
      168
      وزن شروع
      78
      وزن هدف
      62 ( ان شاءلله) هدف دوم
      وزن فعلی
      66
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Relax
      نقل قول نوشته اصلی توسط azadeh79 نمایش پست ها
      چطوری آب کرفسو بگیرم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      عزیزم با دستگاه اب میوه گیری اینکارو بکن
      کرفسات رو هم جوان بخر تا تردتر باشه
      من اشرف مخلوقات خدایم
      پس توانایی و اراده دارم که
      در کارای مثبت موفق باشم
      من می تونم
      تا اخر مهر ماه به هدف 70 کیلو برسم
      بگو خب
      انشاالله

    19. کاربر زیر پست اایدا را لایک کرده است:

      raha32 (29 دی 1392)

    20. #19
      azadeh79 آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      مهر 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      7
      میانگین پست در روز
      0.00
      قد
      161
      وزن شروع
      70
      وزن هدف
      50
      وزن فعلی
      65
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Delvapas
      مرسی آیدا جون. تو این 5 ماهی که وزنم رفته بالا دارم دیوونه میشم.
      شکمم خیلی بزرگ شده و تو هر لباسی پیداست
      به نظرت کدوم رژیم واسه من بهتره؟

    21. 2 کاربر، ارسال azadeh79 را لایک کرده اند:

      raha32 (29 دی 1392),نیلوفر ارغوانی (21 آذر 1392)

    22. #20
      Lady Mahsa آواتار ها
      کاربر فعال

      امتیاز زیباتنی
      47
      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      مهر 1392
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      407
      میانگین پست در روز
      0.11
      سن
      33
      قد
      165
      وزن شروع
      113
      وزن هدف
      سبز شدن (60 کیلو)
      وزن فعلی
      113
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Ghamgin
      میگم حالا آب کرفس نداریم چی ؟
      پیش به سوی 58 کیلو :)

    23. 2 کاربر، ارسال Lady Mahsa را لایک کرده اند:

      bratz (12 آبان 1392),raha32 (29 دی 1392)

  • صفحه 2 از 3
  • نخستنخست
  • 123
  • آخرینآخرین

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  
    عکس تاپیک

    افزایش چربی سوزی در ورزش و بدنسازی با 12 روش

    افزایش چربی سوزی
    برای مشاهده کلیک کنید
    عکس تاپیک

    کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول

    کوچک کردن شکم
    برای مشاهده کلیک کنید
    عکس تاپیک

    رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان

    رژیم خروج از استاپ وزن
    برای مشاهده کلیک کنید
    عکس تاپیک

    کوچک کردن باسن و فرم دهی با 9 راهکار

    کوچک کردن باسن
    برای مشاهده کلیک کنید