شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: قوانین فعالیت کاربری در زیبــاتن

  1. #1
    Zenith آواتار ها
    مدیر کل سایت

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    عنوان کاربر
    مدير کل سایت
    نوشته ها
    5,522
    میانگین پست در روز
    1.37
    وزن شروع
    64
    وزن فعلی
    53
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    BaAngizeh
    وبلاگ زیباتنی من
    5

    قوانین فعالیت کاربری در زیبــاتن

    دوستان گل زیباتن، زیباتن با هدف همراهی و همیاری شما جهت حفظ تناسب اندام و زیبایی تاسیس و مشغول به فعالیت می باشد. لذا انتظار می رود کاربران فهیم زیباتن با عنایت به این موضوع که کلیه ی قوانین موجود در زیباتن تنها با هدف حفظ حریم شخصی افراد و ارتقا کیفیت سایتی که متعلق به خود شماست وضع شده است، ما را یاری نمایند تا در ادامه ی راه نیز اهداف سایت را بیش از پیش محقق نماییم. در این راستا، قوانین فعالیت در زیباتن به شرح ذیل می باشد:


    1- قوانین زمان ثبت نام و انتخاب نام کاربری:

    1-1
    تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد همچنين پس از عضويت، امكان لغو عضويت یا حذف پست های کاربر توسط خود وی یا مدیر سایت وجود نخواهد داشت.

    1-2 در هنگام ثبت نام، در انتخاب نام کاربری مورد علاقه خود دقت نمایید. تغییر نام کاربری پس از ثبت نام مستلزم ارسال درخواست به مدیر کل سایت، بررسی و اعمال در صورت امکان خواهد بود.

    1-3 لطفاً از ساخت بيشتر از يک حساب یا نام کاربری در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب از طرف يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد


    2- قوانین امنیتی:


    2-1 مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد.

    2-2 براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت2-3از رد و بدل کردن اطلاعات حریم خصوصی خود اعم از شماره تماس و غیره در تاپیک ها یا پیام خصوصی خودداری فرمایید. بدیهی است مسئولیت هرگونه مشکل ناشی از این موضوع بر عهده کاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچگونه تعهدی ندارد

    3- قوانین ارسال پست و تاپیک و رعایت احترام دیگران


    3-1
    کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام یا پست در انجمن ها از کلمات و جملات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده بحث ها یا صحبت های توام با بی احترامی به هر کاربری، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد. با توجه به اهمیت بالای حفظ صمیمیت و همکاری در بین کاربران زیباتن، حدالامکان از جملات و پیغام های صمیمانه استفاده شود.

    3-2
    کاربران مي بايست سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود را صرفا در موضوع مرتبط ارسال نمايند. اين موضوع مي بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد. در غير اينصورت در حالتي که کاربر جديد باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر اين موضوع توسط کاربران چه جديد و چه قديم ، برخورد جدي خواهد شد.

    3-3 در صورتیکه سوال شما از قبل در سایت وجود ندارد و نیاز به ایجاد تاپیک یا موضوع جدید دارید، اولا این موضوع باید در انجمن مرتبط با محتوای سوال مطرح شود و ثانیا از انتخاب عناويني از جمله كمك ، تورو خدا كمكم كنيد ، خيلي مهم ، هر كي ميتونه جواب بده ، نياز به پاسخ فوري ، چطوري ميتونم و جملاتي شبيه به اين پيغامها جدا خودداري نماييد .
    راهنمايي در اين زمينه :براي انتخاب موضوع ميتوانيد از كلمات كليدي سوال خود استفاده كنيد.

    3-4
    لطفا در هنگام ایجادتاپیک یا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن های نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.

    3-5
    لطفا" از ارسال تاپیکهای تکراری جدا" خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.. از نوشتن یک سوال و یا یک نامه درانجمن های مختلف خودداری فرماییید.

    3-6
    در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

    3-7 لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمنهاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد

    3-8 لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد

    3-9 لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش و تشویق است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد


    3-10 لطفاً در صورتي که جواب يک سوال را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد.

    3-11 از نوشتن پیام های تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد. در صورت نیاز به تبلیغات با تیم تبلیغات زیباتن هماهنگ فرمایید.

    3-12 پرسیدن سوالات رژیمی و ورزشی و همچنین جواب دادن به آن ها در پیام خصوصی ممنوع می باشد. دسترسی به رویت پیغام های خصوصی رد و بدل شده بین کاربران برای هیچ یکی از مدیران سایت فعال نیست اما احترام به قوانین فضایی که در جهت کمک به ما ایجاد شده ضروری می باشد.

    3-13 لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد .


    3-14 لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

    3-15 چنانچه پست یا تاپیکی از شما توسط مدیران حذف یا ویرایش شود، یک پیغام خصوصی حاوی اعلام حذف یا ویرایش و همچنین دلیل آن برای شما ارسال خواهد شد. لذا از ارسال پیام خصوصی برای آن مدیر جهت جویا شدن مجدد دلیل حذف یا ویرایش خودداری فرمایید.

    3-16 هرگونه بحثي که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.

    3-17 لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث اذيت كاربران ديگر مي شود.

    3-18 در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي آنرا براي آن مدير ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا فقط از طريق پيغام خصوصي براي مدیر کل سایت ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود.

    3-19
    زیبــاتن محیطی صمیمی برای اطلاع رسانی، همراهی، تشویق و پیشنهاد است. لذا در قبال نوع رژیم های انتخابی افراد و عدم رعایت نکات و اصول تغذیه ی صحیح در هر شرایط و هر دوره ی زندگی، توسط هر فرد هیچ مسئولیتی ندارد. و هر گونه مسئولیت مرتبط با سلامتی فرد بر عهده ی شخص وی خواهد بود. ما شما را با انواع روش های رژیم، تمامی مفاهیمی که برای شروع رژیمتان به آن ها نیاز دارید و کلیه موارد حین رژیم آشنا میکنیم اما انتخاب هر راه و هر توصیه بر عهده ی خودتان و نظر پزشکتان می باشد. چرا که زیباتن تجویز از راه دور را قبول ندارد و سلامتی شما در اولویت اهداف ماست.

    3-20 وبلاگ زیباتنی هر کاربر صرفا محلی برای ارائه گزارشات رژیم، گپ و گفت و احوالپرسی و دعوت به رژیم های گروهی با دوستان و مباحث غیر تخصصی می باشد. بنابراین مطرح کردن سوالات رژیمی در وبلاگ ها ممنوع می باشد. سوالات رژیمی را صرفا در تاپیک خود آن روش رژیم مطرح فرمایید.

    3-21 کلیه مقالاتی که به تالیف خود کاربران در سایت قرار داده می شود(ترجمه شده شخص کاربر یا نقل از سایر منابع یا...) در انحصار زیباتن قرار گرفته و امکان حذف یا ویرایش آن وجود ندارد. قابل ذکر است هیچ مانعی برای ذکر نام کاربر به عنوان مترجم یا مولف در زیر مطلب وجود ندارد.

    3-22 دعوت کردن کاربران به گروه های اجتماعی خارج از سایت(******، لاین، وایبر و...) ممنوع است. دلیل این موضوع این است که آن دسته از کاربرانی که به هر دلیل به این شبکه های اجتماعی دسترسی ندارند، یا زیباتن را بصورت مهمان مشاهده مینمایند، امکان استفاده از تجربیات و مباحث مطرح شده در آن گروه ها را ندارند.



    4- قوانین ارسال تصویر در انجمن


    4-1 رعایت شئونات اسلامی در عکس های ارسالی از اهمیت بالایی برخوردار است. پوشاندن قسمت های باز بدن بانوان توسط ابزارهای ویرایش تصویر ضروری می باشد. در صورت مشاهده تصاویر خلاف این قانون، تصویر توسط مدیران حذف خواهد شد.

    4-2 مسئولیت قراردادن عکس شخصی کاربر در بخش های مختلف سایت(آواتار، تاپیک، وبلاگ و...) بر عهده شخص کاربر می باشد و زیباتن در قبال عواقب ناشی از این مساله هیچ مسئولیتی ندارد




    5- قوانین رعایت احترام و حریم شخصی افراد


    5-1
    در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود، چنانچه کاربري خود بجاي مدير در زمينه اي تصميم گيري و شخصا با کاربر ديگري برخورد کند سريعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد

    5-2 در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

    5-3 در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

    5-4 هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي و سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد



    6- قوانین امضاء:


    6-7
    در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصي خود ، از تبليغات تجاري (سايت و غير) خودتان و ديگران جدا خودداري نماييد. در صورتي که به غير از اين عمل شود حساب آن کاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد




    7- قوانین کپی و تبلیغات

    7-1
    در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب و همچنین لینک به آن صفحه الزاميست.

    7-2
    سواستفاده تبلیغاتی از امکانات سایت برای تبلیغ سایت با معرفی خدمات ممنوع میباشد. از ارسال تاپیک های تبلیغاتی و معرفی محصولات و امثال آن خودداری کنید و برای معرفی چنین خدماتی با مدیریت سایت تماس گرفته و یا با تیم تبلیغات زیباتن هماهنگ نمایید. از ارسال پیغام خصوصی و ارسال پست در انجمن ها و پروفایل ها و ... جهت دعوتنامه برای عضویت در سایتهای دیگر خودداری کنید . در صورت رعایت نکردن این موارد نام کاربری شما مسدود شده و آدرس سایت شما در سیستم سایت مسدود خواهد شد.


    7-3 زیباتن فضایی برای انگیزه بخشی و راهنمایی افراد برای پیمودن بی خطرترین راه های لاغری می باشد. لذا هرگونه تبلیغ مکمل های رژیمی و قرص های لاغری که دارای مجوز وزارت بهداشت نمی باشند در زیباتن ممنوع است.




    در انتها لازم به ذکر است کاربرانی که قوانین را نقض نمایند در ابتدا با راهنمایی، سپس اخطار شفاهی و نهایتا اخراج، از خدمات سایت محروم خواهند شد. همچنین در موارد مورد صلاحدید مدیر، آی پی فرد شناسایی و از ثبت نام مجدد وی در سایت ممانعت به عمل خواهد آمد.


    با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده اين سايت براي شما.

    زیباتن متعلق به شما و برای همیاری شماست. پس در پیشبرد اهداف آن در کنار هم باشیم.

    با تشکر: مدیر زیبــاتن
    ویرایش توسط Zenith : 23 مهر 1391 در ساعت 11:43
    پیشنهاد میکنم این دو اپلیکیشن رو از دست ندید.
    توضیحاتشون رو بخونید، خودتون هم با من هم نظر میشین:

    دریافت اپلیکیشن مدیریت رژیم روزانه زیباتن
    دریافت اپلیکیشن 400 رژیم زیباتن

  2. 22 کاربر، ارسال Zenith را لایک کرده اند:

    * زهرا * (25 فروردین 1393),*بانو ی حسین* (27 آبان 1391),asal (29 دی 1391),elaahe (26 آذر 1393),fofoli (24 شهریور 1393),hourzad (27 آبان 1391),laila80 (06 بهمن 1394),mahbobe (15 فروردین 1394),morvarid (20 آبان 1391),parchami7 (26 شهریور 1393),S.Honey (19 مهر 1394),setarerad (22 شهریور 1394),قسم قاسمی (19 خرداد 1396),مامی مرضیه (23 تیر 1392),نرگس مامان (03 شهریور 1394),یلدا (14 مهر 1393),_Donya_ (06 شهریور 1394),آواا (18 بهمن 1395),باربی اینده (09 مرداد 1394),توکلی (06 شهریور 1394),دلنواز (27 شهریور 1393),صاین (01 مرداد 1396)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری
     

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
عکس تاپیک

افزایش چربی سوزی در ورزش و بدنسازی با 12 روش

افزایش چربی سوزی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول

کوچک کردن شکم
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان

رژیم خروج از استاپ وزن
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن باسن و فرم دهی با 9 راهکار

کوچک کردن باسن
برای مشاهده کلیک کنید