شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
مشاهده RSS Feed

وبلاگ زیباتنی فرفر

انگیزم رو از دست دادم !

به این مطلب امتیاز بدهید
خیلی دلم میخواد رژیم بگرم اما انگیزم رو از دست دادم ، کاملا احساس میکنم بدنم برای رژیم گرفتن کم طاقت شده . یه هفته است تو مسابقه کاهش وزن شرکت کردم اما نمره من از همه کمتره ، با بدنم نمیتونم کنار بیام ، الکی میگم به خاطر داروی هورمونی که دکتر تجویز کرده اینطورم اما راستش خودمم اصلا حوصله رژیم ندارم از طرفی میترسم چاق بشم و کاملا بیخیال رژیم !
میشه کمکم کنید دوستان من....؟؟؟؟
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
دسته بندی نشده

نظرات

  1. ♦رویا♦ آواتار ها
    سلام دوست خوبم این تجربه ی غم انگیز بی انگیزه ای را منم تجربه کردم ... با نصف روز کار کردن طاقتم کم می شد ، با یه کم ورزش قاطی می کردم... کم حوصله شده بودم و از آینه می ترسیدم و همش دنبال نقص خودم می رفتم ، اما از یه جایی به بعد دیگه اینطوری نبود... یه زمانی به این فکر کردم که من چیزی برای از دست دادن ندارم پس هر چی می خواد بشه. روی دیوار اتاقم روی یعه کاغذ بزرگ نوشتم می تونم .... هدفم را توی هر وعده ی غذایی یاد آوری می کردم و خوب از روش های خوب سایت استفاده کردم و الان با رضایت زندگی می کنم .
  2. mj123 آواتار ها
    • سلام . به نظرم یه چند روز به بدنت استراحت بده بعد با قدرت ادامه بده . بهترین کاری هم که می تونی بکنی نوشتن وزن مورد نظرت روی صفحه گوشی ، کامپیوتر ، دریخچال و تو کیف پوله . در عین حال اگه ****** داری سعی کن همش تو مطالب مربوط به تناسب اندام گشت بزنی و اگه تو گروه اشپزی عضوی لفت بده . نگران نباش تو وزن کم کردن از این شکست ها خیلی زیاده ویه روزی اینا برات خاطره می شن و بهشون می خندی . ناامید نشو و با قدرت ادامه بده
  3. مامان مانی آواتار ها
    عزیزم .... این نوع خستگی ها برای همه پیش میاد ... بدن از لحاظ ویتامین و مواد غذایی کم میاره و روی مغز اثر میزاره ... اینا عادیه .. یه چند روز به بدنت استراحت بده . نه اینکه اجازه بدی وزن اضافه کنی ، نه ، ثابت نگهش دار ... فقط به فکر کاهش نباش ... یه کم به خودت برس ... خوشگل مشگل کن ... خودت رو تحسین کن ... اب میوه طبیعی زیاد بخور و قرص های ویتامینت رو فراموش نکن
    اجازه نده وزن اضافه کنی ، ثابت باش و بعد از چند روز که خستگیت در رفت شروع کن
    موفق میشی خوشگلم
  4. فرفر آواتار ها
    از همتون واسه همراهیتون ممنونم ، از اینکه منو تنها نذاشتین متشکرم
    از اون موقع که این پست رو گذاشتم تا حالا سراغ زیبا تن نیومده بودم تا امروز ! میخوام بازم شروع کنم ! 1.5 کیلو چاق شدم باید دوباره کمش کنم علاوه بر اوم میخوام خودم رو به 65 برسونم این هدف کوتاه مدت منه امیدوارم تا آخر تیر موفق بشم الانم میخوام دنبال یه رژیم مناسب واسه شرایطم بگردم !
    وقتی انتخابش کردم میام همین جا و اطلاع میدم تا خودم رو نسبت بهش مسئول حس کنم و ا خجالت شما دوستای عزیز سعی کنم بهش پایبند بمونم !
    اما از حالا بگم روز جمعه جزء رژیم من محسوب نمیشه چون تنها روز هفته است که میتونم با همسرم غذا بخورم و نمیخوام این لذت رو از جفتمون بگیرم.
    همتونو دوست دارم
عکس تاپیک

افزایش چربی سوزی در ورزش و بدنسازی با 12 روش

افزایش چربی سوزی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول

کوچک کردن شکم
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان

رژیم خروج از استاپ وزن
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن باسن و فرم دهی با 9 راهکار

کوچک کردن باسن
برای مشاهده کلیک کنید