شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.
X تردمیل
X 400رژیم

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
فروشگاه زیباتن هایپرجم
کتونی ورزشی پوشاک اسپورت
مشاهده RSS Feed

وبلاگ زیباتنی توکلی

کاهش 5 کیلو در یک هفته

به این مطلب امتیاز بدهید
@Zibatan_ir
رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می توانند وزن زیادی از شما کم کنند. اما در حقیقت بسیاری از آنها ناسالم هستند و پیروی زیاد از آنها، صدمات زیادی را به بدن شما وارد می کنند. پیروی از رژیمی مناسب می تواند وزن را کاهش داده و از برگشت دوباره آن جلوگیری کند. کم کردن هر مقداری از وزن نیازمند تغییر در نو ع زندگی و عادات زندگی است. @Zibatan_ir
غذاهایی وجود دارند که باید به طور کلی از رژیم غذائی حذف و یا کم شوند. ورزش نیز باید در برنامه روزانه قرار گیرد. از رژیم های غذائی ناسالم و نامناسب خودداری کنید و عجله نکنید. چرا که با افزودن مواد غذائی حذف شده به رژیم غذائی به راحتی به وزن سابق برمی گردید. @Zibatan_ir
وزنی که حالا دارید می تواند تعیین کننده مقدار وزنی باشد که می خواهید کم شود. فردی که وزن بالاتری دارد، در ابتدا مقدار بیشتری از وزن خود را کم خواهد کرد. بهترین راه برای کاهش وزن، استفاده از همان راه قدیمی یعنی رژیم و ورزش است. استفاده از قرص ها و یا راه های سریع نتیجه ای جز بیماری ندارد.
آب @Zibatan_ir
قبل از هر وعده غذائی تقریبا نیم لیتر آب بنوشید. این راه می تواند وزن شما را کاهش دهد چرا که باعث خوردن کمتر می شود. این روش همچنین کمک می کند که شما مقدار آب مورد نیاز بدن خود را نیز بنوشید و از خوردن مواد غذائی زیاد جلوگیری می کند.
مقدار کالری که می خورید را از مقدار کالری مصرفی بدن کمتر کنید @Zibatan_ir
برای آنکه وزن خود را کاهش بدهید، باید میزان کالری که مصرف می کنید از میزان کالری موجود در مواد غذائی بیشتر باشد. تمام لحظات زندگی حتی مواقعی که شما خواب هستید بدن شما در حال سوزاندن کالری است. می توانید با افزایش میزان فعالیت بدن و کاهش میزان کالری دریافتی بدن، به راحتی وزن خود را کاهش دهید. این روش بهترین روش کاهش وزن و سالم ماندن است. بنابراین غذاهای غیرمفید را از رژیم غذائی خود حذف کرده و جای آن از مواد غذائی سالم و پرخاصیت استفاده کنید.
مصرف فیبر را افزایش دهید @Zibatan_ir
گنجاندن فیبر در رژیم غذائی می تواند باعث کاهش وزن شود. همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها، پاستاهای تهیه شده از آرد گندم و لوبیا منابع غنی فیبر هستند. اگر از ابتدای کار مقدار زیادی مواد فیبردار مصرف کنید احتمالا دچار نفخ، اسهال و بادمعده می شوید. بنابراین مواد فیبردار را کم کم به رژیم غذائی خود اضافه کنید. افزودن مقدار بیشتری آب به رژیم غذائی، کمک زیادی به هضم مواد غذائی فیبردار می کند. مواد فیبردار را در رژیم غذائی بگنجانید و از میوه و سبزیجات تازه بیشتر استفاده کنید.
مصرف غذاهای شیرین را متوقف کنید @Zibatan_ir
با قطع مصرف شکر در رژیم غذائی، به راحتی می توانید مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. اگر می خواهید وزن خود را سریعا کاهش دهید، از مصرف هر گونه مواد غذائی شیرین خودداری کنید. به این معنا که هیچ شکری را با قهوه یا چای خود نخورید، از مصرف صبحانه های شیرین خودداری کنید و حتی نوشیدنی های شیرین را هم کنار بگذارید. مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید، چرا که در بدن تبدیل به مواد قندی می شود و باعث چاقی و اضافه وزن می شود. حذف مواد غذائی حاوی کربوهیدرات می تواند باعث کاهش وزن شود.
تمام مواد مورد نیاز بدن را روزانه مصرف کنید @Zibatan_ir
میتوانید از شیر و یا لبنیات کم چرب و یا بدون چربی استفاده کنید. از مصرف غذاهای منجمد خودداری کنید.
وزن متناسب با قد خود را کنترل کنید @Zibatan_ir
بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از میزان مواد مصرفی مورد نیاز بدن خود ندارند. دانستن میزان دقیق مواد غذایی مورد نیاز بدن می تواند کمک زیادی به کم کردن وزن شما کند. مقدار کالری مورد نیاز بدن خود را هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید کنترل کنید. رژیم غذائی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با میزان کالری دریافتی بدن شما باشد و با کاهش مقدار کالری دریافتی بدن، وزن خود را نیز کاهش دهید.
ورزش کنید @Zibatan_ir
بسیاری از ما معتقدیم که در زندگی پر مشغله امروزه، وقت کافی برای انجام تمرینات ورزشی نیست. تمام اینها فقط بهانه است. راه های زیادی برای انجام ورزش وجود دارد. برای مثال هنگامی که سر کار هستید، به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید و یا قدری دورتر پارک کنید تا بتوانید مسیر کوتاهی را پیاده روی کنید. به جای رفتن به سینما و نشستن روی صندلی می توانید به باشگاهی رفته و مشغول بازی هایی مانند بولینگ، تنیس و یا بازی هایی که به آنها علاقه دارید شوید. هرگونه ورزشی حتی کوچک می تواند برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که هرگونه رژیم غذایی که هیچ سختی نداشته باشد، برای شما بسیار مضر و بی فایده است.
برای کم کردن وزن به فعالیت و تعهد نیاز دارید @Zibatan_ir
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
دسته بندی نشده

نظرات

عکس تاپیک

افزایش چربی سوزی در ورزش و بدنسازی با 12 روش

افزایش چربی سوزی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول

کوچک کردن شکم
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان

رژیم خروج از استاپ وزن
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن باسن و فرم دهی با 9 راهکار

کوچک کردن باسن
برای مشاهده کلیک کنید