شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: تمام بررسی های من راجع به طالبی برای کاهش وزن

  1. #1
    باربی اینده آواتار ها
    مدیر ارزشمند پیشین

    امتیاز زیباتنی
    140
    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    دی 1348
    عنوان کاربر
    مدیر ارزشمند پیشین
    نوشته ها
    6,674
    میانگین پست در روز
    0.34
    وزن شروع
    61
    وزن هدف
    تثبیت-پیکراشی
    وزن فعلی
    49
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Sepasgozar
    وبلاگ زیباتنی من
    120

    تمام بررسی های من راجع به طالبی برای کاهش وزن

    هیچ چیز به اندازه‌ی یک قاچ طالبی شیرین و خنک در گرمای تابستان دلچسب و گوارا نیست.






    علاوه بر این که طالبی طعم شیرین و خوشمزه‌ای دارد، خواص فوق‌العاده‌ای هم دارد که سلامتی را تضمین می‌کند. اگر می‌خواهید بیشتر با خواص این میوه‌ی خوش طعم آشنا شوید با ما همراه باشید.

    طالبی: همیار لاغری

    با وجود اینکه طالبی طعم شیرینی دارد اما چون از ۹۰ درصد آب تشکیل می‌شود کم کالری است. در واقع در هر ۱۰۰ گرم طالبی ۳۰ تا ۵۰ کیلو کالری وجود دارد و حاوی حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد قند است. برای اینکه بیشتر از خواص طالبی بهره‌مند شوید از طالبی‌هایی که بیشتر در معرض آفتاب بوده‌اند و کاملاً رسیده‌اند استفاده کنید. اگر قصد دارید چند کیلویی لاغر شوید و دنبال یک میوه‌ی کم کالری می‌گردید طالبی را دریابید.



    طالبی مفید برای پوست و چشم‌ها

    طالبی به همراه زردآلو و انبه یکی از میوه‌های سرشار از بتاکاروتن است. به این ترتیب که ۱۰۰ گرم طالبی یعنی یک چهارم آن نیمی از نیاز روزانه‌ی ما به بتاکاروتن را تأمین می‌کند. این آنتی‌اکسیدان پیش‌ساز ویتامین A بوده برای همین قادر است قوه‌ی بینایی را تقویت کند. به این ترتیب که از شبکیه‌ی چشم محافظت کرده و دید شبانه را بهتر می‌کند.

    از این گذشته طالبی برای پوست نیز مفید است. در واقع این میوه یک برنزه کننده‌ی طبیعی است و رنگ و رویتان را باز می‌کند.
    در برخی افراد مصرف زیاد طالبی باعث اسهال یا نفخ می‌شود. برای پیشگیری از هر مشکل احتمالی بهتر است زیاده‌روی نکرده و به همان یک قاچ بسنده کنید. بهتر است بدانید همین خاصیت طالبی برای روده‌ها خوب است و می‌تواند یک نقش حفاظتی در برابر ابتلا به سرطان کولورکتال داشته باشد.

    بتاکاروتن نوعی رنگدانه است که به میوه‌ها رنگ نارنجی می‌دهد. برای بهره‌مندی از این رنگدانه بهتر است طالبی‌هایی را انتخاب کنید که گوشت نارنجی رنگی دارند و پررنگ‌تر هستند نه آن‌هایی که گوشتشان زرد یا سبز رنگ است. توجه داشته باشید اگر می‌گوییم طالبی برای پوست مفید است به این معنی نیست که به طور کامل از پوست در برابر نور آفتاب حفاظت می‌کند. هیچ چیز جای کرم‌های ضدآفتاب را نمی‌گیرد. توصیه می‌کنیم ۲۰ الی ۳۰ دقیقه قبل از خروج از خانه کرم ضدآفتاب بزنید.



    طالبی حاوی ویتامین C

    اگر چه نمی‌توان ادعا کرد طالبی بمب ویتامین C است اما باید بدانید که این میوه می‌تواند یک چهارم نیاز روزانه‌ی ما به این ویتامین را تأمین کند. متخصصان معتقدند که در هر ۱۰۰ گرم طالبی ۲۵ میلی گرم ویتامین C وجود دارد. طالبی یک برتری عمده نسبت به میوه‌های حاوی ویتامین C دیگر دارد: گوشت این میوه با یک پوست نسبتاً ضخیم محافظت می‌شود برای همین ویتامین C که نسبت به نور حساس است به واسطه‌ی این پوست از آسیب نور در امان می‌ماند. باید بدانید که ویتامین C به همراه بتاکاروتن موجود در طالبی، خواص آنتی اکسیدانی پیدا می‌کند و به این ترتیب از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و برخی از سرطان‌ها و پیری سلول‌ها پیشگیری به عمل می‌آورد.
    طالبی فشار خون را پایین می‌آورد

    طالبی برای افرادی که از فشار خون بالا رنج می‌برند مفید است. متأسفانه تغذیه‌ی ما سرشار از سدیم (نمک) بوده و میزان کمی پتاسیم دریافت می‌کنیم. همه‌ی ما باید تلاش کنیم تعادلی بین میزان سدیم و پتاسیم برقرار کنیم. از آنجایی که طالبی حاوی پتاسیم است می‌تواند در جهت ایجاد تعادل بین این دو ماده به ما کمک کند. به همین دلیل طالبی با فشار خون بالایی که نتیجه‌ی مصرف زیاد نمک است مقابله می‌کند.

    طالبی یک برتری عمده نسبت به میوه‌های حاوی ویتامین C دیگر دارد: گوشت این میوه با یک پوست نسبتاً ضخیم محافظت می‌شود برای همین ویتامین C که نسبت به نور حساس است به واسطه‌ی این پوست از آسیب نور در امان می‌ماند

    نتایج پژوهش‌های متعدد نشان داده است بین مصرف مواد غذایی سرشار از پتاسیم و کاهش فشار خون بالا ارتباطی وجود دارد. به عقیده‌ی محققان مصرف میوه و سبزیجات فصلی سرشار از پتاسیم مثل طالبی باعث کاهش فشار خون بالا می‌شود. بهتر است بدانید مواد غذایی دیگری مثل عدس، اسفناج، آووکادو، زردآلو، سیب زمینی، موز و غیره حاوی پتاسیم هستند.

    طالبی ضد یبوست است

    طالبی حاوی فیبرهای حلّالی مثل پکتین است که نقش مهمی در هضم غذا دارند. این فیبرها آب را جذب کرده، حجم مدفوع را افزایش می‌دهد و به این ترتیب عبور آن‌را از روده‌ها آسان می‌کند. اگر دچار یبوست موقت شده‌اید به طالبی اعتماد کنید. البته توجه داشته باشید که در مصرف این میوه زیاده‌روی نکنید. تحمل فیبرهای موجود در طالبی در افراد مختلف متفاوت است. در برخی افراد مصرف زیاد طالبی باعث اسهال یا نفخ می‌شود. برای پیشگیری از هر مشکل احتمالی بهتر است زیاده‌روی نکرده و به همان یک قاچ بسنده کنید. بهتر است بدانید همین خاصیت طالبی برای روده‌ها خوب است و می‌تواند یک نقش حفاظتی در برابر ابتلا به سرطان کولورکتال داشته باشد.
    طالبی ادرار آور است

    از آنجایی که طالبی سرشار از پتاسیم است می‌تواند به دفع آب بیش از حد بدن کمک کند. در واقع ایجاد تعادل بین سدیم (نمک) و پتاسیم نمی‌گذارد بافت‌های بدن به دلیل احتباس آب متورم شوند. یعنی اینکه احتباس آب بافت‌های بدن را کاهش می‌یابد.

    منبع: تبیان





    همه چیز در مورد خواص طالبی



    طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از بتاكاروتن بوده كه در بدن تبدیل به ویتامین آ می‌شود. بتاكاروتن یك آنتی اكسیدان بسیار عالی است كه از سرطان پیشگیری می‌كند، كلسترول را كاهش می‌دهد و درصد بیماری‌های قلب و عروق را به طرز چشمگیری كم می‌كند.این ویتامین در بهبود بینایی وحفظ سلامت و طراوت پوست، نقش ارزنده ای دارد. به‌علاوه بتاكاروتن بالای طالبی، مانع بروز آب مروارید در سالمندان می‌شود.


    طالبی همچنین حاوی ویتامین ث و علاوه بر آن، مواد مغذی دیگری مثل پتاسیم، اسید فولیك، فیبر، منیزیم، ید و ویتامین‌های ب6 است.وجود مجموعه‌ای از ویتامین ها، به خصوص ویتامین‌های گروه ب در این میوه، آن را به ماده ای بسیار خوب برای تنظیم متابولیسم در بدن تبدیل كرده و از این رو میوه ای بسیار مفید برای افزایش وزن كودكان و نوجوانان و افراد لاغر است.طالبی میوه ای خنك و اشتها آور است و به دلیل دارابودن درصد بالای آب، فیبر و مواد معدنی مناسب، ادرارآور و ملین است.مصرف این میوه همچنین به افرادی كه از كم خونی رنج می‌برند، توصیه می‌شود. مطالعات نشان داده است كه افرادی كه از آسم رنج می‌برند، درصورت استفاده از میوه‌هایی كه خاصیت آنتی اكسیدانی بالایی دارند، كمتر دچار حملات تنفسی می‌شوند.


    از این رو مصرف طالبی برای كسانی كه سل ریوی دارند، مفید است.طالبی و گرمك به دلیل دارابودن مقدار زیادی فیبر برای كسانی كه از یبوست رنج می‌‌برند، مفید است.همچنین میوه‌هایی كه پتاسیم بالایی دارند نظیر طالبی، موز، سیب و... از بروز نارسایی قلبی جلوگیری كرده و درصورت بروز، از شدت آن می‌كاهند. از آنجا كه كلسترول، فشارخون و هموسیستیئن بالا، زمینه‌ساز بروز بیماری‌های قلبی هستند، مصرف طالبی به دلیل دارابودن مواد مغذی برای كنترل این سه فاكتور، مفید است و در سلامت قلب نقش كارآمدی دارد. البته افرادی كه از بیماری قند رنج می‌برند در مصرف طالبی باید جانب احتیاط را رعایت كنند.همچنین دانشمندان با تحقیق بر پوست میوه‌هایی مثل خربزه و طالبی دریافته‌اند كه پوست این میوه‌ها می‌تواند منبعی برای مسمومیت غذایی باشد؛ از این رو شستن كامل میوه‌ها بسیار توصیه می‌‌شود.

    فواید تغذیه‌ای: طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از بتا كاروتن است كه در بدن تبدیل به ویتامین آ می‌‌شود. در یك فنجان آب طالبی فقط 56 كالری انرژی وجود دارد ولی 129درصد نیاز روزانه ما به ویتامین آ را تامین می‌‌كند كه تاثیر آن در بهبود بینایی و پوست بدن بر همه واضح است.طالبی یكی از غنی‌ترین میوه‌های حاوی ویتامین ث است. طالبی علاوه بر ویتامین‌های آ و ث حاوی مواد مغذی مفید دیگری مثل پتاسیم، فولات، فیبر، منیزیم، ید و ویتامین‌های ب6،ب3،ب5 وب1 است.

    خواص درمانی :1- طالبی میوه‌ای اشتها آور است.

    2- طالبی، ادرارآور، نرم كننده (ملیّن) و موجب طراوت و شادابی پوست بدن است.

    3- خوردن طالبی، بعد از غذا برای درمان كم‌خونی مفید است.

    4- مصرف طالبی برای كسانی كه سل ریوی دارند و یا مبتلا به یبوست و بواسیر هستند، مفید است.

    5- گرمك سرشار از ویتامین‌های آ وث و سلولز است.

    6- گرمك ملّین است؛ مخصوصاً برای كسانی كه از یبوست رنج‌ می‌برند مفید است.

    7- گرمك و طالبی، تشنگی را در تابستان تسكین می‌‌دهد.

    8- گوشت طالبی برای تسكین سوختگی‌های سطحی یا درمان ورم پوست موثر است.

    9- آب طالبی برای نرم نمودن پوست مفید است.

    احتیاط لازم : 1- كسانی كه مرض قند دارند باید در خوردن طالبی جانب احتیاط را رعایت كنند و کمتر مصرف كنند.

    2- كسانی كه ورم معده دارند، نباید در مصرف طالبی زیاده‌روی كنند.






    - - - Updated - - -

    میوه های ممنوعه تابستان

    اگر رژیم لاغری دارید، باید بدانید که هلو، شلیل، آلو زرد، انگور و گلابی جزو میوه های ممنوعه برای رژیم دارها به حساب می آیند. هر عدد شلیل حدود ۵۰ کالری دارد، هر عدد آلود زرد ۷۵ کالری و هر عدد هلو ۶۰ کالری دارد. در ۱۰۰ گرم انگور ۸۰ کالری و در همین میزان گلابی هم ۶۰ کالری وجود دارد. بنابراین سعی کنید برای چاق تر نشدن در روزهای تابستان دور این میوه ها را خط بکشید.

    - - - Updated - - -

    ارزش تغذیه ای طالبی


    طالبی یكی از پرطرفدارترین میوه های فصل تابستان حتی در آن سوی دنیاست و به خاطر عطر و طعم دلپذیرش بسیار محبوب است. نام انگلیسی آنCantaloupe است كه از نام یك دهكده در ایتالیا به نامCantalup گرفته شده كه در این محل طالبی برای اول بار در سال 1700 میلادی كاشت شده است. طالبی متعلق به خانواده خیار و كدو است. گرمك و طالبی، شبیه خربزه هستند و از جهت غذا و پزشكی شباهت زیادی به خربزه دارند با این تفاوت كه پیش از خربزه می رسند و لطیف تر هستند و هضم آنها آسان تر است. طالبی و گرمك از میوه های پرآب فصل تابستان است. طالبی شیرین و خوشبوتر از گرمك است. قسمت های مورد استفاده طالبی و گرمك عبارتند از:میوه و تخم میوه.
    فواید تغذیه ای طالبی


    طالبی یكی از بهترین منابع ویتامینA است و مملو از بتا كاروتن است كه در بدن تبدیل به ویتامینA می شود. در یك فنجان آب طالبی فقط 56 كالری انرژی وجود دارد ولی 129% نیاز روزانه ما به ویتامینA را تامین می كند كه تاثیر آن در بهبود بینایی و پوست بدن بر همه واضح است.
    طالبی یكی از غنی ترین میوه های حاوی ویتامینC است. طالبی علاوه بر ویتامین هایA وC حاوی مواد مغذی مفید دیگری مثل پتاسیم، فولات، فیبر، منیزیم، ید و ویتامین هایB6،B3،B5 وB1 است.
    طبق نمودار بالا طالبی منبع غنی ویتامین هایA وC ومنبع بسیار خوب ویتامینB6 و پتاسیم ومنبع خوبی از سایر مواد مغذی ذكر شده است.همانطور كه ویتامینA آنتی اكسیدان محلول در چربی است، ویتامینCآنتی اكسیدان محلول در آب است و مصرف این میوه به دلیل دارا بودن مقدار زیادی از این دو ویتامین، ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مثل بیماری های قلبی، سكته و سرطان را كاهش می دهد . وجود مجموعه ای از ویتامین های گروهB در این میوه آن را به یك ماده بسیار خوب برای سوخت و ساز انرژی در بدن تبدیل كرده است. از این رو میوه ای بسیار مفید برای افزایش وزن كودكان و نوجوانان و افراد لاغر است.
    انتخاب طالبی


    برای خرید یك طالبی خوب و رسیده، با كف دست به آن ضربه بزنید باید یك صدای تو خالی داشته باشد. وقتی آن را در دست می گیرید باید نسبت به اندازه اش سنگین به نظر برسد و هیچ نقطه له شدگی یا نرم شدگی نداشته باشد. پوست آن باید به رنگ كرم یا زرد مایل شده باشد ( رنگ سبز پوست نشانه كال بودن آن است). محل اتصال آن به ساقه باید كمی نرم باشد و باقی مانده ساقه باید به راحتی كنده شود. یكی دیگر از نشانه های رسیده بودن طالبی بوی ملایم شیرینی است كه از پوست آن به مشام می رسد.
    خواص درمانی گرمك و طالبی


    1- طالبی میوه ای اشتها آور است.2- طالبی، ادرارآور، نرم كننده (ملیّن) و موجبطراوت و شادابی پوست بدن است.
    3- خوردن طالبی، بعد از غذا برایدرمان كم خونی مفید است.
    4- مصرف طالبی برای كسانی كه سل ریوی دارند و یا مبتلا به یبوست و بواسیر هستند، مفید است.
    5- گرمك سرشار از ویتامین هایA وC و سلولز است.
    6- گرمك ملّین است؛ مخصوصاً برای كسانی كه از یبوست می نالند مفید است.
    7- گرمك و طالبی، تشنگی را در تابستان تسكین می دهد.
    8- گوشت طالبی برای تسكین سوختگی های سطحی و یا درمان ورم پوست موثر است.
    9- آب طالبی برای نرم نمودن پوست مفید است.
    احتیاط لازم در مصرف طالبی


    1- كسانی كه مرض قند دارند باید در خوردن طالبی جانب احتیاط را رعایت كنند و یا آن را مصرف نكنند.2- كسانی كه ورم معده دارند، نباید در مصرف طالبی زیاده روی كنند.
    عاتکه موسوی-كارشناس تغذیه تبیان




    - - - Updated - - -

    بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند،بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟آیا این میوه ها را می شناسید؟
    یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام " غذاهایی با کالری منفی " (NEGATIVE CALORIE FOODS) معروف هستند.این مواد غذایی نسبت به سایر مواد،انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند.پس علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی ها می شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می شوند.مواد غذایی دارای چربی،پروتئین،کربوهیدرات،ک الری،ویتامین و املاح هستند.ویتامین ها،بافت های بدن را تحریک می کنند تا آنزیم تولید کنند که این آنزیم ها باعث تجزیه و مصرف انرژی موجود در غذاها می شوند.بنابراینغذاهایی با کالری منفی، غذاهای غنی از ویتامین و املاح هستند که نه تنها باعث مصرف انرژی حاصل از خود می شوند،بلکه انرژی اضافی موجود در طی عمل هضم را مصرف می کنند.البته مصرف اینگونه مواد غذایی زمانی در کاهش وزن مؤثر است که غذاهای پُرکالری و فاقد مواد مغذی مثل انواع تنقلات، چیپس و ... را مصرف نکنید.
    مواد غذایی با کالری منفی (NEGATIVE CALORIE FOODS) یاچربی سوز شامل انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها است که شامل مواد غذایی زیر می باشد:
    از سبزی ها:
    مارچوبه – چغندر – کلم – کلم بروکلی – هویج - گل کلم – کرفس – کاسنی – فلفل قرمز – خیار – شاهی – سیر – لوبیا سبز – کاهو – پیاز – تربچه – اسفناج – شلغم و کدو سبز است.

    از میوه ها:
    سیب – زغال اخته – طالبی و گرمک – گریپ فوروت – لیمو ترش – انبه – پرتقال – هلو – آناناس – تمشک – توت فرنگی – گوجه فرنگی – نارنگی و هندوانه است.

    - - - Updated - - -

    طالبی با طرفداران فراوان



    خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت - طالبی با طرفداران فراوان
    آنچه کاملاً مشخص است این است که تا اواخر قرن نوزدهم از آن استفاده تجاری نمی‌شده است. ولی امروزه در بسیاری از مناطق جهان کشت می‌شود و تجارت آن رونق خوبی دارد.فواید طالبیبهتر ببینیم!طالبی سرشار از پیش ساز ویتامین آ است. این پیش ویتامین که بتا کاروتن نام دارد در بدن به ویتامین آ تبدیل می‌شود. پس با خوردن طالبی با یک تیر دو نشان می‌زنیم. هم از فواید بتا کاروتن که یک آنتی اکسیدان است بهره می‌بریم و هم ویتامین آ مورد نیاز بدن را تأمین می‌کنیم.یک لیوان طالبی 56 کیلو کالری دارد ولی 103.2 درصد از نیاز روزانه ی ویتامین آ ما را تأمین می‌کند، بله تمام نیاز روزانه ویتامین آ را! و همه می‌دانیم مهم‌ترین ویتامین موثر در بینایی ویتامین است. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم:طالبی بخوریم تا بهتر ببنیم!ایمن بمانیم!طالبی منبع بسیار خوبی از ویتامین ث نیز می‌باشد. ویتامین آ و بتا کاروتن از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان های محلول در چربی بودند و ویتامین ث از آنتی اکسیدان ها و ویتامین‌های محلول در آب است. پس با حضور این آنتی اکسیدان ها، طالبی ما را در مقابل خطر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.از طرفی دیگر ویتامین ث یک ماده حیاتی برای عملکرد سیستم ایمنی است. ویتامین ث سلول‌های سفید را در مقابل عفونت فعال می‌کند. یک لیوان طالبی 112.5 درصد از نیاز روزانه به آنتی اکسیدان ها را تأمین می‌کند.پر انرژی بمانیم!از طرفی طالبی منبع خوبی از پتاسیم، ویتامین ب 6، فیبر غذایی، فولات و ویتامین ب 3 می‌باشد. همراه شدن فیبر با ویتامین‌های گروه ب، طالبی را به میوه‌ای عالی برای تأمین تولید انرژی حاصل از متابولیسم کربوهیدرات و حفظقند خون

    در حد مطلوب تبدیل کرده است. ویتامین‌های گروه ب برای رهایی انرژی از کربوهیدرات در سلول‌ها ضروری است؛ و فیبر غذایی نیز به تحویل تدریجی قند موجود در طالبی به جریان خون بسیار کمک می‌کند.برای این که بهترین استفاده را از آنتی اکسیدان های موجود در طالبی ببریم، بهتر است سعی کنیم طالبیرسیده انتخاب کنیم.و اما چند نکته در انتخاب طالبی مناسبیکی این که وقتی در دست می‌گیریم از سایزش سنگین‌تر به نظر بیابد، پوسته‌اش نرم نباشد و صدایی که در اثر ضربه به آن می‌آید، مانند صدای خالی بودن باشد.مهم‌تر از همه این که بوی آن به راحتی به مشام برسد.خواص مفید و تغذیه‌ای طالبی تا 6 روز حفظ می‌شود.
    خواص طالبی به اختصار
    * ممانعت از نفروپاتیدیابت

    ی* ممانعت از سرطان* جلوگیری از بیماری‌های قلب و عروق* اثرات ضد التهابی* بهبود سیستم ایمنی و مقاومت در مقابل عفونت‌ها* تأمین آب مورد نیاز بدن و حفظ انرژی
    خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت - تبیان
    ویرایش و تلخیص:آکاایران
    خدایا دلم قرصه تا مسکنم شمایید
    لطفا تو قسمت رژیم ها فقط نتایج و سوالات در مورد رژیم پرسیده شود و گزارش های غذایی را در داخل وبلاگ های شخصی بنویسید و از گذاشتن اسپم خودداری فرمایید.


  2. 3 کاربر، ارسال باربی اینده را لایک کرده اند:

    parisima (17 خرداد 1393),نیلو (15 خرداد 1393), Zenith (25 تیر 1393)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری
     

  4. #2
    mahrokh آواتار ها
    کاربر محبوب

    امتیاز زیباتنی
    495
    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    بهمن 1392
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    5,343
    میانگین پست در روز
    1.44
    سن
    32
    قد
    163
    وزن شروع
    121.500
    وزن هدف
    هدف اول ..وزن99 .هدف دوم ..79...هدف سوم 60
    وزن فعلی
    82
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Khoshhal
    ممنون گلم خیلی مطلب جامع و خوبی بود مخصوصا که من نمیدونستم برای اسم خوبه سعی میکنم بیشتر بخورم
    If i could pull down the rainbow i would write your name on it and put it back in the sky to let every body know how colourful my life is with friends like you

  5. 2 کاربر، ارسال mahrokh را لایک کرده اند:

    nassim (19 خرداد 1393), Zenith (25 تیر 1393)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
عکس تاپیک

افزایش چربی سوزی در ورزش و بدنسازی با 12 روش

افزایش چربی سوزی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول

کوچک کردن شکم
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان

رژیم خروج از استاپ وزن
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن باسن و فرم دهی با 9 راهکار

کوچک کردن باسن
برای مشاهده کلیک کنید