شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: با این توصیه ها چربی دور شکم تان را کم کنید

  1. #1
    sorena arya آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    دی 1392
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    9
    میانگین پست در روز
    0.00
    جنسیت
    نامشخص

    با این توصیه ها چربی دور شکم تان را کم کنید

    در این مطلب به نقل از « Prevention » به عواملی که در کاهش حجم چربی شکم تاثیر دارد، اشاره می شود که خواندن آن مفید است. چربی دور شکم یکی از بدترین انواع چربی است که به سرعت باعث افزایش کلسترول و قند خون می شود. این چربی در مقاوم شدن انسولین و بروز التهاب نقش زیادی دارد. همیشه توصیه می کنیم ورزش کنید اما در کنار آن حتما" به نکات این مطلب توجه کنید تا زودتر از شر چربی دور شکم خلاص شوید!





    1- در کاهش چربی دور شکم، تنها کالری نقش ایفا نمی کند بلکه نوع غذایی که مصرف می کنید روی سوخت و ساز یا ماندن چربی شکم تاثیر دارد.
    در یک مطالعه انجام شده در این زمینه، ۲ گروه از داوطلبان کالری مساوی مصرف کردند. گروه اول کربوهیدرات خود را از غلات تصفیه شده و گروه دوم از لوبیا و غلات سبوس دار تامین کردند. در گروه دوم چربی شکم بیشتری سوزانده شد. بنابراین کافی است ۲ وعده غذایی تشکیل شده از نان سفید، پاستای سفید و … را با عدس، نخود یا لوبیا جایگزین کنید.

    ۲-سرکه سیب در سوزاندن چربی مؤثر است: در یک مطالعه، یک گروه از داوطلبان که به چاقی مفرط مبتلا بودند روزی یک تا ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب و گروه دیگر دارونما مصرف کردند. در گروهی که سرکه سیب مصرف کردند چربی شکم بیشتری سوزانده شد. این درحالی بود که رژیم غذایی و میزان ورزش دو گروه کاملا مشابه بود. اگر قصد دارید از این روش برای سوزاندن چربی بدن استفاده کنید، قبل از مصرف حتما" سرکه سیب را در آب حل کنید.


    ۳-نشستن طولانی مدت باعث ایجاد چربی شکم می شود! سعی کنید در طول روز در هر نوع و شکلی که بوده فعالیت داشته باشید، باغبانی، انجام کارهای منزل و ورزش هایی مانند پیاده روی، دویدن ملایم، دوچرخه سواری هفته ای ۳ساعت برای سوزاندن چربی مفید است.


    ۴-درازنشست مؤثر نیست! این واقعیت را بپذیرید که حرکات شکم مانند درازنشست، عضله زیر چربی را سفت می کند اما چربی شکم را آب نمی کند. برای سوزاندن چربی باید به ایروبیک، پیاده روی، دوی آهسته و … بپردازید.


    ۵-چای سبز بر کاهش چربی شکم تأثیر می گذارد. افرادی که ورزش می کنند و روزی ۷ فنجان چای سبز می نوشند، نسبت به دیگران چربی بیشتری می سوزانند، کانکینز موجود در چای سبز مکانیزم چربی سوزی بدن را فعال می کند.


    ۶-وقت کمتری را به کامپیوتر و تلویزیون اختصاص دهید. افرادی که مدت زمان تماشای تلویزیون را کاهش می دهند، هم بیشتر کالری می سوزانند و هم کمتر کالری دریافت می کنند! چون معمولا" وقت تماشای تلویزیون شاید بدتان نیاید کمی به شکمتان برسید!


    ۷-استرس در افزایش چربی دور شکم نقش دارد! هرچه استرس بیشتر باشد، دور شکم نیز بزرگ تر می شود. استرس باعث افزایش کورتیزول می شود. در پی این امر فرد به مصرف هله هوله ها که کالری بالای دارد، ترغیب می شود. سعی کنید یاد بگیرید با مشکلات کنار بیایید و نگذارید استرس به شما وارد شود. برای کاهش استرس این مطلب را بخوانید. مواد غذایی برای کاهش استرس


    ۸- با افزایش وعده های غذایی می توان شکم را آب کرد. افرادی که روزی ۶ وعده غذای کوچک می خورند نسبت به دیگران کمر کوچک تری دارند. برای از بین بردن چربی دور شکم، شکر و چربی های اشباع شده را از برنامه غذایی تان حذف کنید و غلات سبوس دار، پروتئین های کم چرب و فیبر را جایگزین کنید و با انجام فعالیت های ورزشی، استرس خود را کاهش دهید.

    منبع: علم ورزش

  2. 3 کاربر، ارسال sorena arya را لایک کرده اند:

    fatemeh_m (28 تیر 1393),maryam12 (05 مرداد 1393),یونیک (29 تیر 1393)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری
     

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
عکس تاپیک

افزایش چربی سوزی در ورزش و بدنسازی با 12 روش

افزایش چربی سوزی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول

کوچک کردن شکم
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان

رژیم خروج از استاپ وزن
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

کوچک کردن باسن و فرم دهی با 9 راهکار

کوچک کردن باسن
برای مشاهده کلیک کنید