رژیم دکتر خضری - صفحه 17
خانه پورتال زیباتن محاسبه گرها آپلود عکس فروشگاه تماس با ما تبلیغات
نرم افزار مدیریت رژیم کاهش وزن
عکس تاپیک

آموزش تصویری کار با حلقه هولاهوپ. هولاهوپ نه تنها یک تمرین عالی برای عضلات

هولاهوپ
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

برای همه ما اتفاق افتاده است: وقتی احساس تنهایی، بی‌حوصلگی یا استرس

پرخوری عصبی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

دانه های قهوه سبز همان دانه های قهوه هستند که هنوز بو داده نشده اند

قهوه سبز
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

من خودم این غذا رو درست میکنم واقعا خوشمزست. ابتدا ٧۰ گرم ماکارونی را

ماکارونی رژیمی
برای مشاهده کلیک کنید
 
صفحه 17 از 17 نخستنخست ... 7151617
نمایش نتایج: از 161 به 163 از 163
  1. #1
    yalda آواتار ها
    مدیر ارزشمند پیشین

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    آذر 1391
    عنوان کاربر
    مدیر ارزشمند پیشین
    نوشته ها
    788
    میانگین پست در روز
    0.81
    سن
    32
    قد
    164
    وزن شروع
    66.100
    وزن هدف
    62
    وزن فعلی
    63
    جنسیت
    خانم
    حات من
    Ghamgin

    رژیم دکتر خضری

    سلام دوستاي خوبم.
    اين يك نمونه از رژيم دكتر خضري هستش كه معمولا براي بيشتر آدما مشابهه:

    2 روز اول رژيم دکتر خضري اينه:
    يك ليوان و نيم شير كم چربي. در صورت تمايل يك تخم مرغ آّ پز يا عسلي.

    در طي روز پروتئين مثل مرغ، ماهي و گوشت گوساله به مقدار آزاد به صورت آب پز يا كبابي. در صورت آبپز كردن آب گوشت يا مرغ مصرف نشود.

    مصرف آب به مقدار فراوان توصيه مي شود.

    مصرف چاي آزاد است و به جاي قند ميتوان از 5 عدد خرما، يا سي عدد كشمش يا يك قاشق غذا خوري عسل استفاده نمود.

    بعد از 2 روز، موارد زير را به رژيم اضافه كرده و مجددا 2 روز ادامه ميدهيد:
    مصرف سالاد به ميزان آزاد شامل كاهو، خيار، گوجه و سبزي خوردن به همراه يك ليوان ماست كم چرب. سالاد را ميتوان در هر ساعت از روز به صورت جدا از غذا هم مصرف كرد.

    بعد از چهار روز اول به مدت يك هفته:

    هر روز 1 ليوان شير- 1 ليوان ماست كم چرب- پروتئين آزاد- 500 گرم از يك نوع ميوه- سالاد (كاهو، خيار، گوجه، سبزي خوردن، كدو، اسفناج، 3تا هويج)- يك قاشق عسل- 5 عدد خرما- يك قاشق روغن زيتون- يك كف دست نان- يك قوطي كبريت پنير- يك روز در ميان يك بشقاب عدسي.

    هفته دوم:
    روز اول: 1 ليوان شير- نان به مقدار آزاد- پنير كم نمك آزاد

    روز دوم: 1 ليوان شير- 3تا 4 عدد تخم مرغ- سالاد آزاد

    روز سوم: 1 ليوان شير-پروتئين آزاد- 500 گرم ميوه

    روز چهارم: 1 ليوان شير- بستني وانيلي يا ميوه اي آزاد- يك وعده پروتئين

    روز پنجم: 1 ليوان شير-پروتئين آزاد- 500 گرم ميوه

    روز ششم: 1 ليوان شير- يك نوع ميوه آزاد- 2 عدد تخم مرغ

    روز هفتم: 2 ليوان شير- پروتئين آزاد هر روز 5 تا خرما يا 30 تا كشمش و يك قاشق عسل مجازه

    هفته سوم مثل هفته اول اما به جاي عدسي يك قوطي تن ماهي بدون روغن

    هفته چهارم مجددا مثل هفته اول اما به جاي عدسي يك بشقاب خوراك لوبيا سبز بدون سيب زميني

    در آخرين روزهفته اول،سوم و چهارم:فقط يك ليوان شير، پروتئين آزاد +5 عدد خرما و يك قشق عسل .
    پس شد 4 روز اول و 4 هفته رژيم.


    فقط بخاطر مردم تغییر نکن.
    این جماعت هر روز تورا جور دیگری می خواهند.....


  2. 68 کاربر از ارسال yalda تشکر کرده اند:

    *ava* (20 تیر 1392),*ghazal* (15 آبان 1393),*shaghayegh* (12 شهریور 1392),*ساره* (27 شهریور 1393),100af (16 شهریور 1392),afarin1975 (29 شهریور 1392),altinay (23 خرداد 1392),amina (24 اردیبهشت 1392),Atefe (29 بهمن 1391),azi1 (26 فروردین 1393),azinra (23 فروردین 1393),Bahareh (11 خرداد 1392),falipour2000 (28 مهر 1392), fofoli (21 مرداد 1392),hamraz (23 اردیبهشت 1392),hoda.64 (21 مهر 1392),Lady Mahsa (07 آبان 1392),lila a (23 تیر 1392),mahbobe (12 دی 1392),MamaneAdrina (28 فروردین 1393),mamanradin (02 مهر 1392),mojtamelibsa (22 مهر 1393),Mona.H (26 دی 1392),nafisehjoon (08 خرداد 1392),parchami7 (23 شهریور 1392),raha32 (26 بهمن 1392),rara (21 فروردین 1393),S2H (13 تیر 1392),sara (25 آذر 1391),sheri (01 مرداد 1392),shine (28 تیر 1392), somy (27 دی 1393),tanya (12 دی 1392),فاطمه47 (07 بهمن 1393),مملي شيطون (22 اردیبهشت 1392),مامی مرضیه (23 تیر 1392),مامان حامد (27 مرداد 1393),مریم --- (14 مرداد 1392),مرجان320 (21 اردیبهشت 1392),نیلو (11 شهریور 1392),نیک اهنگ (20 آذر 1392),نازنين (23 شهریور 1392),نسرين (07 شهریور 1392),هستی.a (23 تیر 1392),وقـــــار (29 مرداد 1392),ویولت (22 فروردین 1393),کیجا (31 اردیبهشت 1392),گندم1360 (22 مرداد 1392),پرنسس دیانا (13 فروردین 1393),zahra204 (28 فروردین 1393),zahra85 (23 تیر 1392), Zenith (09 خرداد 1392),آسا (25 آذر 1391),بهاره134 (23 اردیبهشت 1393),بی بی خانم (11 اردیبهشت 1393),بشرا (11 شهریور 1392),ثنا (11 اردیبهشت 1393),جنیفر (02 آذر 1393),حنانه (12 خرداد 1392),حوراء (23 آذر 1393),سونیا33 (23 شهریور 1393),ساقر (08 آبان 1392),سحر بانوی زیبا (09 اردیبهشت 1393),سحر شهرکی (19 اردیبهشت 1393),شهره (17 خرداد 1392),شیلا (25 شهریور 1392),شایلی (04 خرداد 1392),عطی (17 خرداد 1394)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری
    آی آر زیبا
     

  4. #161
    sararabinson آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    خرداد 1394
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    4
    میانگین پست در روز
    0.07
    سن
    ۳۶
    قد
    ۱۶۴
    وزن شروع
    ۶۶
    وزن هدف
    ۵۸
    وزن فعلی
    ۶۶
    جنسیت
    خانم
    سلام عزیزم ممنون بابت رژیمی که گذاشتی من از امروز رژیمت رو شروع کردم
    فقط میخواستم بدونم با وزن من تو یک هفته ۱ کیلو کم میشم ?
    شما خودت تو این ۷ روز چقدر کم شدی ؟البته من منظورم اون رژیم شقایق جان که توی جدول هست

  5. #162
    chaghale آواتار ها
    کاربر سایت

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    80
    میانگین پست در روز
    2.82
    وزن شروع
    54
    وزن هدف
    49
    وزن فعلی
    51.5
    جنسیت
    خانم
    آدرس دفترچه
    کلیک کنید
    حات من
    Badjens
    درباره نمک میشه توضیح بدید.

  6. #163
    chaghale آواتار ها
    کاربر سایت

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    تیر 1394
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    80
    میانگین پست در روز
    2.82
    وزن شروع
    54
    وزن هدف
    49
    وزن فعلی
    51.5
    جنسیت
    خانم
    آدرس دفترچه
    کلیک کنید
    حات من
    Badjens
    بدن فقط به ازای هر کیلو وزنش تحمل 4 گرم پروتئین رو داره ولی مقدار مناسبش دو گرم به اضای هر کیلو وزن بدن هست

صفحه 17 از 17 نخستنخست ... 7151617

کلمات کلیدی این موضوع

fofoli، forum، http، url، فقط، فلفل، فکر، فرم، فروردین، فردا، فعاليت، فعالیت، قند، قهوه، قارچ، قاشق، قبل، قبلا، قدم، قطره، كم، كه، ليوان، لیبود، لاغر، لاغری، لطفا، مفید، مقدار، ملین، مملی، ممنون، ممنوع، من، من میتونم، منم، موفق، موقع، مورد، ميتوان، می، میل، میوه، میکنم، میکنه، میگیرم، میاد، میتونم، میتونی، میتونیم، میتوانید، میخوام، میخورم، میدونه، میزنم، میزان، میشم، میشه، ما، ماه، ماهه، ماهی، مایع، مارک، ماست، مدت، مرحله، مردم، مرسی، مرغ، مصرف، مطمئن، چقدر، نمونه، نمي، نمی، نمیدونم، نمک، چند، چه، چهار، چهارم، چون، نوع، چی، نیم، چیه، چیه؟، نیاز، چیزی، نیست، نکنم، نکنید، نان، ناهار، چای، ناخن، نارنجی، نباید، نباشی، نتیجه، چرا، چرب، چربی، چربی‌، نزدیکه، نسکافه، نشون، چطور، نظر، هفته، هفتگی، هله، هم، همه، همین، همراه، هوله، هویج، هیچ، ها، هامون، های، هدف، هدفم، هر، هست، وقت، وقتی، ولی، ویتامین، واقعا، وارد، واسه، ورزش، ورزشی، وزن، وزنم، وعده، يك، يكم، يه، يا، یه، یک، یا، یعنی، کلی، کم، کمک، کمتر، کن، کنم، کنم؟، کنن، کنون، کنی، کنیم، کنید، کنار، که، کیلو، کالری، کامل، کاهش، کاهش وزن، کار، کدو، کرد، کردم، کردن، کرده، کسی، گل، گلم، گوجه، گوشت، گپ، گرفتم، گرفتن، گرفته، گرم، گروه، گروهم، گروهی، گزارش، پنیر، پیوسته، پیاده، پیاده‌روی، پیاز، پیش، پیشنهاد، پایه، پایین، پاک، پروتیین، پرخوری، پس، پست، www، zahra، ziba، zibatan، آلو، آینده، آب، آبمیوه، آخه، آخر، آرام، آزاد، افزایش، الان، ام، امید، امیدوارم، اما، امروز، انگیزه، انار، انجام، اول، اولین، اومدم، اون، ای، این، اینقدر، اینو، اینکه، اگه، اگر، احساس، ادامه، ادرس، اراده، ارزش، از، اسپم، است، استفاده، استاپ، استرس، اش، اضافه، بقیه، بچه، به، بهم، بهتره، بود، بودم، بودن، بيشتر، بیا، بیام، بیاد، بیرون، بیشتر، بگم، بگین، بگیرین، با، بالا، بايد، باید، بادمجان، بادام، بار، باز، باش، باشم، باشه، باشی، باعث، بتونم، بخورم، بخوریم، بد، بدنم، بده، بدون، بر، برنامه، برنج، بره، بریم، برا، براي، برای، برسم، بسیار، بستنی، بشم، بشه، بشه؟، بشیم، بعد، بعضی، تقلب، تقریبا، تموم، تمام، تن، تنها، تو، تونم، توجه، توصیه، توضیح، تا، تاپیک، تاثیری، تازه، تبدیل، تجربه، تحرک، تخم، تغییر، ثابت، ثبت، جو، جون، جونم، جواب، جان، جای، حال، حالا، حتما، حتی، حداقل، حذف، خوام، خوب، خوبم، خوبیه، خود، خودم، خودمو، خودتو، خوردن، خورشت، خوش، خوشحالم، خيلي، خیلی، خانم، خدا، خرما، خشک، خضری، دفترچه، دقیقه، دكتر، دلخواه، دهید، دو، دوم، دوچرخه، دوباره، دوره، دوست، دوستم، دوستان، دوستای، دیگه، دیگری، دیدم، دیر، دکتر، داد، دادن، دار، دارم، داره، داره؟، داریم، داشت، داشتم، داشته، در، درد، درست، درصد، دست، دستمال، دستت، رو، روی، روز، روزها، روزی، روزای، روش، روغن، ریزش، رژيم، رژیم، رژیمهای، رژیمی، رژِیم، راحت، راضی، رزیم، رسیدم، رشته، رعایت، زمینی، زمستون، زنده، زندگی، زود، زودی، زياد، زيتون، زیاد، زیبایی، زیتون، زدن، سلام، سمت، سه، سوم، سویا، سوپ، سوال، سوزی، سي، سیب، سیر، ساقه، سال، سالاد، سایت، سایز، ساده، ساعت، سبوس، سبز، سبزی، سبزیجات، سر، سرما، سریع، سس، سعی، شما، شماری، شو، شود، شیر، شیشه، شیطون، شکر، شام، شاید، شد، شدم، شدن، شده، شروع، شرایط، صورت، صبح، صبحانه، طلایی، عنوان، عوض، عین، عید، عالی، عادت، عدد، عرض، عزيز، عزیز، عزیزم، عسل، عسلي، عصبی، عضو، غیر، غذا، غذاهای

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •