رژیم دکتر خضری - صفحه 17
انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی
خوراک آر اس اس زیباتن در فیس بوک

شاخه گلی برای زیباتن فروشگاه زیباتن تولبار زیباتن آموزش یادگاری راهنمای تازه کاران قوانین زیباتن
زیباتن  میخوای برای کاهش وزن با دوستای زیباتنیت همراه بشی؟

 

دفترچه کاهش وزن بساز پیکان نوار کاهش وزن بساز پیکان در گروهبندی ها شرکت کن پیکان در مسابقات زیباتن شرکت کن پیکان سوالاتت رو از سایرین بپرس و بطور مستمر در هر بخش از زیباتن فعالیت کن. ( آموزش کامل)

سیبیتا سی دی ورزشی تبلیغ شما تبلیغ شما



فیلم های ورزشی جیلیان
نرم افزار مدیریت رژیم کاهش وزن
صفحه 17 از 17 نخستنخست ... 7151617
نمایش نتایج: از 161 به 163 از 163

موضوع: رژیم دکتر خضری

  1. Top | #1
    زیباتن | تناسب اندام,مشاوره پوست و زیبایی,کاهش وزن,رژیم,مدل لباس و آرایش

    تاریخ عضویت
    December 2012
    عنوان کاربر
    مدیر ارزشمند پیشین
    میانگین پست در روز
    0.84
    نوشته ها
    790
    سن
    32
    قد
    164
    وزن شروع
    66.100
    وزن هدف
    62
    وزن فعلی
    63
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Ghamgin

    رژیم دکتر خضری

    سلام دوستاي خوبم.
    اين يك نمونه از رژيم دكتر خضري هستش كه معمولا براي بيشتر آدما مشابهه:

    2 روز اول رژيم دکتر خضري اينه:
    يك ليوان و نيم شير كم چربي. در صورت تمايل يك تخم مرغ آّ پز يا عسلي.

    در طي روز پروتئين مثل مرغ، ماهي و گوشت گوساله به مقدار آزاد به صورت آب پز يا كبابي. در صورت آبپز كردن آب گوشت يا مرغ مصرف نشود.

    مصرف آب به مقدار فراوان توصيه مي شود.

    مصرف چاي آزاد است و به جاي قند ميتوان از 5 عدد خرما، يا سي عدد كشمش يا يك قاشق غذا خوري عسل استفاده نمود.

    بعد از 2 روز، موارد زير را به رژيم اضافه كرده و مجددا 2 روز ادامه ميدهيد:
    مصرف سالاد به ميزان آزاد شامل كاهو، خيار، گوجه و سبزي خوردن به همراه يك ليوان ماست كم چرب. سالاد را ميتوان در هر ساعت از روز به صورت جدا از غذا هم مصرف كرد.

    بعد از چهار روز اول به مدت يك هفته:

    هر روز 1 ليوان شير- 1 ليوان ماست كم چرب- پروتئين آزاد- 500 گرم از يك نوع ميوه- سالاد (كاهو، خيار، گوجه، سبزي خوردن، كدو، اسفناج، 3تا هويج)- يك قاشق عسل- 5 عدد خرما- يك قاشق روغن زيتون- يك كف دست نان- يك قوطي كبريت پنير- يك روز در ميان يك بشقاب عدسي.

    هفته دوم:
    روز اول: 1 ليوان شير- نان به مقدار آزاد- پنير كم نمك آزاد

    روز دوم: 1 ليوان شير- 3تا 4 عدد تخم مرغ- سالاد آزاد

    روز سوم: 1 ليوان شير-پروتئين آزاد- 500 گرم ميوه

    روز چهارم: 1 ليوان شير- بستني وانيلي يا ميوه اي آزاد- يك وعده پروتئين

    روز پنجم: 1 ليوان شير-پروتئين آزاد- 500 گرم ميوه

    روز ششم: 1 ليوان شير- يك نوع ميوه آزاد- 2 عدد تخم مرغ

    روز هفتم: 2 ليوان شير- پروتئين آزاد هر روز 5 تا خرما يا 30 تا كشمش و يك قاشق عسل مجازه

    هفته سوم مثل هفته اول اما به جاي عدسي يك قوطي تن ماهي بدون روغن

    هفته چهارم مجددا مثل هفته اول اما به جاي عدسي يك بشقاب خوراك لوبيا سبز بدون سيب زميني

    در آخرين روزهفته اول،سوم و چهارم:فقط يك ليوان شير، پروتئين آزاد +5 عدد خرما و يك قشق عسل .
    پس شد 4 روز اول و 4 هفته رژيم.


    فقط بخاطر مردم تغییر نکن.
    این جماعت هر روز تورا جور دیگری می خواهند.....


  2. 68 کاربر از ارسال yalda تشکر کرده اند:

    *ava* (11 July 2013),*ghazal* (06 November 2014),*shaghayegh* (03 September 2013),*ساره* (18 September 2014),100af (07 September 2013),afarin1975 (20 September 2013),altinay (13 June 2013),amina (14 May 2013),Atefe (17 February 2013),azi1 (15 April 2014),azinra (12 April 2014),Bahareh (01 June 2013),falipour2000 (20 October 2013), fofoli (12 August 2013),hamraz (13 May 2013),hoda.64 (13 October 2013),Lady Mahsa (29 October 2013),lila a (14 July 2013),mahbobe (02 January 2014),MamaneAdrina (17 April 2014),mamanradin (24 September 2013),mojtamelibsa (14 October 2014),Mona.H (16 January 2014),nafisehjoon (29 May 2013),parchami7 (14 September 2013),raha32 (15 February 2014),rara (10 April 2014),S2H (04 July 2013),sara (15 December 2012),sheri (23 July 2013),shine (19 July 2013), somy (17 January 2015),tanya (02 January 2014),فاطمه47 (27 January 2015),مملي شيطون (12 May 2013),مامی مرضیه (14 July 2013),مامان حامد (18 August 2014),مریم --- (05 August 2013),مرجان320 (11 May 2013),نیلو (02 September 2013),نیک اهنگ (11 December 2013),نازنين (14 September 2013),نسرين (29 August 2013),هستی.a (14 July 2013),وقـــــار (20 August 2013),ویولت (11 April 2014),کیجا (21 May 2013),گندم1360 (13 August 2013),پرنسس دیانا (02 April 2014),zahra204 (17 April 2014),zahra85 (14 July 2013), Zenith (30 May 2013),آسا (15 December 2012),بهاره134 (13 May 2014),بی بی خانم (01 May 2014),بشرا (02 September 2013),ثنا (01 May 2014),جنیفر (23 November 2014),حنانه (02 June 2013),حوراء (14 December 2014),سونیا33 (14 September 2014),ساقر (30 October 2013),سحر بانوی زیبا (29 April 2014),سحر شهرکی (09 May 2014),شهره (07 June 2013),شیلا (16 September 2013),شایلی (25 May 2013),عطی (07 June 2015)


  3.  

  4. Top | #161
    تو باغ سبز زیباتن 1 شاخه گل دارهزیباتن | تناسب اندام,مشاوره پوست و زیبایی,کاهش وزن,رژیم,مدل لباس و آرایش

    تاریخ عضویت
    June 2015
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    میانگین پست در روز
    0.14
    نوشته ها
    4
    سن
    ۳۶
    قد
    ۱۶۴
    وزن شروع
    ۶۶
    وزن هدف
    ۵۸
    وزن فعلی
    ۶۶
    جنسیت
    خانم
    گروه وزنی
    گروه وزنی
    سلام عزیزم ممنون بابت رژیمی که گذاشتی من از امروز رژیمت رو شروع کردم
    فقط میخواستم بدونم با وزن من تو یک هفته ۱ کیلو کم میشم ?
    شما خودت تو این ۷ روز چقدر کم شدی ؟البته من منظورم اون رژیم شقایق جان که توی جدول هست

  5. Top | #162
    تو باغ سبز زیباتن 2 تا شاخه گل دارهزیباتن | تناسب اندام,مشاوره پوست و زیبایی,کاهش وزن,رژیم,مدل لباس و آرایش

    تاریخ عضویت
    July 2015
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    میانگین پست در روز
    15.89
    نوشته ها
    35
    وزن شروع
    54
    وزن هدف
    49
    وزن فعلی
    53
    جنسیت
    خانم
    گروه وزنی
    گروه وزنی
    حالت من
    Badjens
    درباره نمک میشه توضیح بدید.

  6. Top | #163
    تو باغ سبز زیباتن 2 تا شاخه گل دارهزیباتن | تناسب اندام,مشاوره پوست و زیبایی,کاهش وزن,رژیم,مدل لباس و آرایش

    تاریخ عضویت
    July 2015
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    میانگین پست در روز
    15.89
    نوشته ها
    35
    وزن شروع
    54
    وزن هدف
    49
    وزن فعلی
    53
    جنسیت
    خانم
    گروه وزنی
    گروه وزنی
    حالت من
    Badjens
    بدن فقط به ازای هر کیلو وزنش تحمل 4 گرم پروتئین رو داره ولی مقدار مناسبش دو گرم به اضای هر کیلو وزن بدن هست

صفحه 17 از 17 نخستنخست ... 7151617

کلمات کلیدی این موضوع

fofoli، forum، http، url، فقط، فلفل، فکر، فرم، فروردین، فردا، فعاليت، فعالیت، قند، قهوه، قارچ، قاشق، قبل، قبلا، قدم، قطره، كم، كه، ليوان، لیبود، لاغر، لاغری، لطفا، مفید، مقدار، ملین، مملی، ممنون، ممنوع، من، من میتونم، منم، موفق، موقع، مورد، ميتوان، می، میل، میوه، میکنم، میکنه، میگیرم، میاد، میتونم، میتونی، میتونیم، میتوانید، میخوام، میخورم، میدونه، میزنم، میزان، میشم، میشه، ما، ماه، ماهه، ماهی، مایع، مارک، ماست، مدت، مرحله، مردم، مرسی، مرغ، مصرف، مطمئن، چقدر، نمونه، نمي، نمی، نمیدونم، نمک، چند، چه، چهار، چهارم، چون، نوع، چی، نیم، چیه، چیه؟، نیاز، چیزی، نیست، نکنم، نکنید، نان، ناهار، چای، ناخن، نارنجی، نباید، نباشی، نتیجه، چرا، چرب، چربی، چربی‌، نزدیکه، نسکافه، نشون، چطور، نظر، هفته، هفتگی، هله، هم، همه، همین، همراه، هوله، هویج، هیچ، ها، هامون، های، هدف، هدفم، هر، هست، وقت، وقتی، ولی، ویتامین، واقعا، وارد، واسه، ورزش، ورزشی، وزن، وزنم، وعده، يك، يكم، يه، يا، یه، یک، یا، یعنی، کلی، کم، کمک، کمتر، کن، کنم، کنم؟، کنن، کنون، کنی، کنیم، کنید، کنار، که، کیلو، کالری، کامل، کاهش، کاهش وزن، کار، کدو، کرد، کردم، کردن، کرده، کسی، گل، گلم، گوجه، گوشت، گپ، گرفتم، گرفتن، گرفته، گرم، گروه، گروهم، گروهی، گزارش، پنیر، پیوسته، پیاده، پیاده‌روی، پیاز، پیش، پیشنهاد، پایه، پایین، پاک، پروتیین، پرخوری، پس، پست، www، zahra، ziba، zibatan، آلو، آینده، آب، آبمیوه، آخه، آخر، آرام، آزاد، افزایش، الان، ام، امید، امیدوارم، اما، امروز، انگیزه، انار، انجام، اول، اولین، اومدم، اون، ای، این، اینقدر، اینو، اینکه، اگه، اگر، احساس، ادامه، ادرس، اراده، ارزش، از، اسپم، است، استفاده، استاپ، استرس، اش، اضافه، بقیه، بچه، به، بهم، بهتره، بود، بودم، بودن، بيشتر، بیا، بیام، بیاد، بیرون، بیشتر، بگم، بگین، بگیرین، با، بالا، بايد، باید، بادمجان، بادام، بار، باز، باش، باشم، باشه، باشی، باعث، بتونم، بخورم، بخوریم، بد، بدنم، بده، بدون، بر، برنامه، برنج، بره، بریم، برا، براي، برای، برسم، بسیار، بستنی، بشم، بشه، بشه؟، بشیم، بعد، بعضی، تقلب، تقریبا، تموم، تمام، تن، تنها، تو، تونم، توجه، توصیه، توضیح، تا، تاپیک، تاثیری، تازه، تبدیل، تجربه، تحرک، تخم، تغییر، ثابت، ثبت، جو، جون، جونم، جواب، جان، جای، حال، حالا، حتما، حتی، حداقل، حذف، خوام، خوب، خوبم، خوبیه، خود، خودم، خودمو، خودتو، خوردن، خورشت، خوش، خوشحالم، خيلي، خیلی، خانم، خدا، خرما، خشک، خضری، دفترچه، دقیقه، دكتر، دلخواه، دهید، دو، دوم، دوچرخه، دوباره، دوره، دوست، دوستم، دوستان، دوستای، دیگه، دیگری، دیدم، دیر، دکتر، داد، دادن، دار، دارم، داره، داره؟، داریم، داشت، داشتم، داشته، در، درد، درست، درصد، دست، دستمال، دستت، رو، روی، روز، روزها، روزی، روزای، روش، روغن، ریزش، رژيم، رژیم، رژیمهای، رژیمی، رژِیم، راحت، راضی، رزیم، رسیدم، رشته، رعایت، زمینی، زمستون، زنده، زندگی، زود، زودی، زياد، زيتون، زیاد، زیبایی، زیتون، زدن، سلام، سمت، سه، سوم، سویا، سوپ، سوال، سوزی، سي، سیب، سیر، ساقه، سال، سالاد، سایت، سایز، ساده، ساعت، سبوس، سبز، سبزی، سبزیجات، سر، سرما، سریع، سس، سعی، شما، شماری، شو، شود، شیر، شیشه، شیطون، شکر، شام، شاید، شد، شدم، شدن، شده، شروع، شرایط، صورت، صبح، صبحانه، طلایی، عنوان، عوض، عین، عید، عالی، عادت، عدد، عرض، عزيز، عزیز، عزیزم، عسل، عسلي، عصبی، عضو، غیر، غذا، غذاهای

نمایش برچسب‌ها

زیباتن | تناسب اندام,مشاوره پوست و زیبایی,کاهش وزن,رژیم,مدل لباس و آرایش مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Untitled Document
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.
------------------------------------

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین انجمن "رایگان" تناسب اندام و زیبایی در ایران خدمات رسانی خود را در سال 1391 با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی ظاهر آغاز کرد . مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه برنامه غذایی دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "قوانین فعالیت در زیباتن" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "قوانین فعالیت در زیباتن" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. .

اکنون ساعت 04:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

پست الکترونیکی مدیریت سایت : zibatan[dot]modir[at]yahoo[dot]com