انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی
خوراک آر اس اس زیباتن در فیس بوک

شاخه گلی برای زیباتن فروشگاه زیباتن تولبار زیباتن آموزش یادگاری راهنمای تازه کاران قوانین زیباتن
زیباتن  میخوای برای کاهش وزن با دوستای زیباتنیت همراه بشی؟

 

دفترچه کاهش وزن بساز پیکان نوار کاهش وزن بساز پیکان در گروهبندی ها شرکت کن پیکان در مسابقات زیباتن شرکت کن پیکان سوالاتت رو از سایرین بپرس و بطور مستمر در هر بخش از زیباتن فعالیت کن. ( آموزش کامل)

سیبیتا سی دی ورزشی بادی رپ خرید گن لاغری



فیلم های ورزشی جیلیان
صفحه 16 از 16 نخستنخست ... 6141516
نمایش نتایج: از 151 به 151 از 151
Like Tree79Likes

موضوع: رژیم دکتر خضری

  1. Top | #1
    زیباتن

    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱/۹/۱۴
    عنوان کاربر
    مدیر پیشین انجمن
    میانگین پست در روز
    1.07
    نوشته ها
    799
    سن
    32
    قد
    164
    وزن شروع
    66.100
    وزن هدف
    62
    وزن فعلی
    63
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Ghamgin

    رژیم دکتر خضری

    سلام دوستاي خوبم.
    اين يك نمونه از رژيم دكتر خضري هستش كه معمولا براي بيشتر آدما مشابهه:

    2 روز اول رژيم دکتر خضري اينه:
    يك ليوان و نيم شير كم چربي. در صورت تمايل يك تخم مرغ آّ پز يا عسلي.

    در طي روز پروتئين مثل مرغ، ماهي و گوشت گوساله به مقدار آزاد به صورت آب پز يا كبابي. در صورت آبپز كردن آب گوشت يا مرغ مصرف نشود.

    مصرف آب به مقدار فراوان توصيه مي شود.

    مصرف چاي آزاد است و به جاي قند ميتوان از 5 عدد خرما، يا سي عدد كشمش يا يك قاشق غذا خوري عسل استفاده نمود.

    بعد از 2 روز، موارد زير را به رژيم اضافه كرده و مجددا 2 روز ادامه ميدهيد:
    مصرف سالاد به ميزان آزاد شامل كاهو، خيار، گوجه و سبزي خوردن به همراه يك ليوان ماست كم چرب. سالاد را ميتوان در هر ساعت از روز به صورت جدا از غذا هم مصرف كرد.

    بعد از چهار روز اول به مدت يك هفته:

    هر روز 1 ليوان شير- 1 ليوان ماست كم چرب- پروتئين آزاد- 500 گرم از يك نوع ميوه- سالاد (كاهو، خيار، گوجه، سبزي خوردن، كدو، اسفناج، 3تا هويج)- يك قاشق عسل- 5 عدد خرما- يك قاشق روغن زيتون- يك كف دست نان- يك قوطي كبريت پنير- يك روز در ميان يك بشقاب عدسي.

    هفته دوم:
    روز اول: 1 ليوان شير- نان به مقدار آزاد- پنير كم نمك آزاد

    روز دوم: 1 ليوان شير- 3تا 4 عدد تخم مرغ- سالاد آزاد

    روز سوم: 1 ليوان شير-پروتئين آزاد- 500 گرم ميوه

    روز چهارم: 1 ليوان شير- بستني وانيلي يا ميوه اي آزاد- يك وعده پروتئين

    روز پنجم: 1 ليوان شير-پروتئين آزاد- 500 گرم ميوه

    روز ششم: 1 ليوان شير- يك نوع ميوه آزاد- 2 عدد تخم مرغ

    روز هفتم: 2 ليوان شير- پروتئين آزاد هر روز 5 تا خرما يا 30 تا كشمش و يك قاشق عسل مجازه

    هفته سوم مثل هفته اول اما به جاي عدسي يك قوطي تن ماهي بدون روغن

    هفته چهارم مجددا مثل هفته اول اما به جاي عدسي يك بشقاب خوراك لوبيا سبز بدون سيب زميني

    در آخرين روزهفته اول،سوم و چهارم:فقط يك ليوان شير، پروتئين آزاد +5 عدد خرما و يك قشق عسل .
    پس شد 4 روز اول و 4 هفته رژيم.


    فقط بخاطر مردم تغییر نکن.
    این جماعت هر روز تورا جور دیگری می خواهند.....


  2. 65 کاربر اعلام کرده اند که ارسال yalda را خوانده اند:

    *ava* (جمعه ۲۱ تیر ۹۲),*ghazal* (پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳),*shaghayegh* (سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۲),*ساره* (پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۳),100af (شنبه ۱۶ شهریور ۹۲),afarin1975 (شنبه ۳۰ شهریور ۹۲),altinay (جمعه ۲۴ خرداد ۹۲),amina (سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۲),Atefe (یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۱),azi1 (سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۳),azinra (شنبه ۲۳ فروردین ۹۳),Bahareh (شنبه ۱۱ خرداد ۹۲),falipour2000 (یکشنبه ۲۸ مهر ۹۲), fofoli (دوشنبه ۲۱ مرداد ۹۲),hamraz (دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۲),hoda.64 (یکشنبه ۲۱ مهر ۹۲),Lady Mahsa (سه شنبه ۰۷ آبان ۹۲),lila a (یکشنبه ۲۳ تیر ۹۲),mahbobe (پنجشنبه ۱۲ دی ۹۲),MamaneAdrina (پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۳),mamanradin (چهارشنبه ۰۳ مهر ۹۲),mojtamelibsa (سه شنبه ۲۲ مهر ۹۳),Mona.H (پنجشنبه ۲۶ دی ۹۲),nafisehjoon (چهارشنبه ۰۸ خرداد ۹۲),parchami7 (شنبه ۲۳ شهریور ۹۲),rara (پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۳),S2H (پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۲),sara (شنبه ۲۵ آذر ۹۱),sheri (سه شنبه ۰۱ مرداد ۹۲),shine (جمعه ۲۸ تیر ۹۲), simin24 (شنبه ۲۶ بهمن ۹۲),tanya (پنجشنبه ۱۲ دی ۹۲),مملي شيطون (یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۲),مامی مرضیه (یکشنبه ۲۳ تیر ۹۲),مامان حامد (دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۳),مریم --- (دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۲),مرجان320 (شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۲),نیلو (دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۲),نیک اهنگ (چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۲),نازنين (شنبه ۲۳ شهریور ۹۲),نسرين (پنجشنبه ۰۷ شهریور ۹۲),هستی.a (یکشنبه ۲۳ تیر ۹۲),وقـــــار (سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۲),ویولت (جمعه ۲۲ فروردین ۹۳),کیجا (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۲),گندم1360 (سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۲),پرنسس دیانا (چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۳),zahra204 (پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۳),zahra85 (یکشنبه ۲۳ تیر ۹۲), Zenith (پنجشنبه ۰۹ خرداد ۹۲),آسا (شنبه ۲۵ آذر ۹۱),بهاره134 (سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۳),بی بی خانم (پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۳),بشرا (دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۲),ثنا (پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۳),جنیفر (یکشنبه ۰۲ آذر ۹۳),حنانه (یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۲),حوراء (یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳),سونیا33 (یکشنبه ۲۳ شهریور ۹۳),ساقر (چهارشنبه ۰۸ آبان ۹۲),سحر بانوی زیبا (سه شنبه ۰۹ اردیبهشت ۹۳),سحر شهرکی (شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۳),شهره (جمعه ۱۷ خرداد ۹۲),شیلا (دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۲),شایلی (شنبه ۰۴ خرداد ۹۲)


  3.  

  4. Top | #151

    تو باغ سبز زیباتن 11 تا شاخه گل داره

    زیباتن

    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۳/۱/۰۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    میانگین پست در روز
    2.34
    نوشته ها
    633
    سن
    25
    قد
    150
    وزن شروع
    63.1 - (30/11/92)
    وزن هدف
    هدف 4: 49.5
    وزن فعلی
    52.3
    جنسیت
    خانم
    گروه وزنی
    گروه وزنی
    آدرس دفترچه
    کلیک کنید
    امتیاز زیباتنی
    60
    حالت من
    Khoshhal
    نقل قول نوشته اصلی توسط kosar نمایش پست ها
    حدودا میشه 10 تا 15 کیلو کم کرد با این رژیم؟با روزی 30 مین زومبا؟
    ممنون میشم ج بدید دوستان... :)
    سلام عزیز تو تایپیک زیر جدول کاهش وزن بچه ها که این رژیمو گروهی گرفتن هست میتونی ببینی


    [فقط کاربران عضو می توانند لینک ها را مشاهده نمایند. ]
    یکتا اذری این را میپسندد.
    این هیکلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت یه ماهه این شکلی نشده که توقـــــــــــــــــــــــــع داری یه ماهه آبــــــــــــــــــــــش کنی
    پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس صبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور باش و منتــــــــــــــــــــــــظر

صفحه 16 از 16 نخستنخست ... 6141516

کلمات کلیدی این موضوع

fofoli، forum، http، url، فقط، فلفل، فکر، فرم، فروردین، فردا، فعاليت، فعالیت، قند، قهوه، قارچ، قاشق، قبل، قبلا، قدم، قطره، كم، كه، ليوان، لیبود، لاغر، لاغری، لطفا، مفید، مقدار، ملین، مملی، ممنون، ممنوع، من، من میتونم، منم، موفق، موقع، مورد، ميتوان، می، میل، میوه، میکنم، میکنه، میگیرم، میاد، میتونم، میتونی، میتونیم، میتوانید، میخوام، میخورم، میدونه، میزنم، میزان، میشم، میشه، ما، ماه، ماهه، ماهی، مایع، مارک، ماست، مدت، مرحله، مردم، مرسی، مرغ، مصرف، مطمئن، چقدر، نمونه، نمي، نمی، نمیدونم، نمک، چند، چه، چهار، چهارم، چون، نوع، چی، نیم، چیه، چیه؟، نیاز، چیزی، نیست، نکنم، نکنید، نان، ناهار، چای، ناخن، نارنجی، نباید، نباشی، نتیجه، چرا، چرب، چربی، چربی‌، نزدیکه، نسکافه، نشون، چطور، نظر، هفته، هفتگی، هله، هم، همه، همین، همراه، هوله، هویج، هیچ، ها، هامون، های، هدف، هدفم، هر، هست، وقت، وقتی، ولی، ویتامین، واقعا، وارد، واسه، ورزش، ورزشی، وزن، وزنم، وعده، يك، يكم، يه، يا، یه، یک، یا، یعنی، کلی، کم، کمک، کمتر، کن، کنم، کنم؟، کنن، کنون، کنی، کنیم، کنید، کنار، که، کیلو، کالری، کامل، کاهش، کاهش وزن، کار، کدو، کرد، کردم، کردن، کرده، کسی، گل، گلم، گوجه، گوشت، گپ، گرفتم، گرفتن، گرفته، گرم، گروه، گروهم، گروهی، گزارش، پنیر، پیوسته، پیاده، پیاده‌روی، پیاز، پیش، پیشنهاد، پایه، پایین، پاک، پروتیین، پرخوری، پس، پست، www، zahra، ziba، zibatan، آلو، آینده، آب، آبمیوه، آخه، آخر، آرام، آزاد، افزایش، الان، ام، امید، امیدوارم، اما، امروز، انگیزه، انار، انجام، اول، اولین، اومدم، اون، ای، این، اینقدر، اینو، اینکه، اگه، اگر، احساس، ادامه، ادرس، اراده، ارزش، از، اسپم، است، استفاده، استاپ، استرس، اش، اضافه، بقیه، بچه، به، بهم، بهتره، بود، بودم، بودن، بيشتر، بیا، بیام، بیاد، بیرون، بیشتر، بگم، بگین، بگیرین، با، بالا، بايد، باید، بادمجان، بادام، بار، باز، باش، باشم، باشه، باشی، باعث، بتونم، بخورم، بخوریم، بد، بدنم، بده، بدون، بر، برنامه، برنج، بره، بریم، برا، براي، برای، برسم، بسیار، بستنی، بشم، بشه، بشه؟، بشیم، بعد، بعضی، تقلب، تقریبا، تموم، تمام، تن، تنها، تو، تونم، توجه، توصیه، توضیح، تا، تاپیک، تاثیری، تازه، تبدیل، تجربه، تحرک، تخم، تغییر، ثابت، ثبت، جو، جون، جونم، جواب، جان، جای، حال، حالا، حتما، حتی، حداقل، حذف، خوام، خوب، خوبم، خوبیه، خود، خودم، خودمو، خودتو، خوردن، خورشت، خوش، خوشحالم، خيلي، خیلی، خانم، خدا، خرما، خشک، خضری، دفترچه، دقیقه، دكتر، دلخواه، دهید، دو، دوم، دوچرخه، دوباره، دوره، دوست، دوستم، دوستان، دوستای، دیگه، دیگری، دیدم، دیر، دکتر، داد، دادن، دار، دارم، داره، داره؟، داریم، داشت، داشتم، داشته، در، درد، درست، درصد، دست، دستمال، دستت، رو، روی، روز، روزها، روزی، روزای، روش، روغن، ریزش، رژيم، رژیم، رژیمهای، رژیمی، رژِیم، راحت، راضی، رزیم، رسیدم، رشته، رعایت، زمینی، زمستون، زنده، زندگی، زود، زودی، زياد، زيتون، زیاد، زیبایی، زیتون، زدن، سلام، سمت، سه، سوم، سویا، سوپ، سوال، سوزی، سي، سیب، سیر، ساقه، سال، سالاد، سایت، سایز، ساده، ساعت، سبوس، سبز، سبزی، سبزیجات، سر، سرما، سریع، سس، سعی، شما، شماری، شو، شود، شیر، شیشه، شیطون، شکر، شام، شاید، شد، شدم، شدن، شده، شروع، شرایط، صورت، صبح، صبحانه، طلایی، عنوان، عوض، عین، عید، عالی، عادت، عدد، عرض، عزيز، عزیز، عزیزم، عسل، عسلي، عصبی، عضو، غیر، غذا، غذاهای

نمایش برچسب‌ها

زیباتن مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Untitled Document
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.
------------------------------------

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین انجمن "رایگان" تناسب اندام و زیبایی در ایران خدمات رسانی خود را در سال 1391 با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی ظاهر آغاز کرد . مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه برنامه غذایی دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "قوانین فعالیت در زیباتن" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "قوانین فعالیت در زیباتن" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. .

اکنون ساعت ۰۴:۳۰ بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

ایمیل پست الکترونیکی مدیریت سایت : zibatan[dot]modir[at]yahoo[dot]com

مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت يک بار پاپ آپ نيو تب باز ميکند