شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.
X تردمیل
X 400رژیم
برای پیوستن به کانال زیباتن در تلگرام، اینجا کلیک نمایید
عکس تاپیک

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

سالاد رژیمی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

اصلاح صورت
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

مدل های مانتوی مد سال 95

مدل مانتو
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

زیبا کردن موها و تقویت آنها با استفاده از مواد غذایی

زیباکردن مو
برای مشاهده کلیک کنید
 

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
فروشگاه زیباتن هایپرجم
تبلیغ در زیباتن تبلیغ در زیباتن
نمایش نتایج: از 1 به 9 از 9

موضوع: میخواهم وزنم را به 70 برسونم کمبود وزن دارم

  1. #1
    ali reza228 آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    4
    میانگین پست در روز
    0.00
    سن
    18
    قد
    178
    وزن شروع
    60
    وزن هدف
    75
    وزن فعلی
    60
    جنسیت
    آقا

    Smile میخواهم وزنم را به 70 برسونم کمبود وزن دارم

    سلام من پسر 18 ساله با 178 قد و وزن متغیر 58 تا 60 ؛که کارم هم در حال حاضر سفید کاری خونه هاست و دو ماه دیگه میرم دانشگاه
    مشکل کمر درد و سه انگشت پای پرانتزی هم دارم ،برای کمرم به دکتر رفتم در جواب بهم گفت لاغری و فیله کمرم ضعیف شده،
    کارهای زیادی برای افزایش وزن انجام دادم ولی بی نتیجه بود میخواستم روش های درمانش رو بهم بگید هر چیزی که موثر باشه انجام میدم
    برای من این قد و وزن ،برایم ناراحت کننده است احتمال افزایش قد هم ممکنه داشته باشم ولی وزنم دو ساله ثابت مونده لطفا کمکم کنید
    تو پسر عمو هام فقط من کمبود وزن دارم شاید به مشکلم کمک کنه

  2. 4 کاربر از ارسال ali reza228 تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),mahbobe (27 شهریور 1395),گل یخ (13 فروردین 1393),الینا1 (16 خرداد 1393)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری
     

  4. #2
    شهرزاد آواتار ها
    مدیر ارزشمند پیشین

    امتیاز زیباتنی
    20
    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    عنوان کاربر
    مدیر ارزشمند پیشین
    نوشته ها
    4,807
    میانگین پست در روز
    2.91
    سن
    27
    قد
    172
    وزن شروع
    101
    وزن هدف
    بدنسازي
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Khoshhal
    علیرضا جان برات امکان باشگاه رفتن هست؟برادر من هم مثل شما لاغر بود خیلی شدید باشگاه رفت و بعد باشگاه می خورد البته چیزای چرب و ناجور نه مواد غذایی مقوی با کالری بالا بعد ورزش همش جذب بدنت می شه الان 90 کیلو هست از وطن خیلی پایین فکر کنم 61-2 بود با قد 183 به این وزن رسید و چون عضله ای هست خیلی هیکلش رو فرم و خوبه
    به سوالات رژیمی در دفترچم و پیغام های خصوصی جواب نمی دم لطفا سوالات رو در قسمت های مربوط بپرسید . سوال در دفترچه و پیغام خصوصی خلاف قوانین سایت هست و تذکر داده می شه.

  5. 2 کاربر از ارسال شهرزاد تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),الینا1 (16 خرداد 1393)

  6. #3
    ali reza228 آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    4
    میانگین پست در روز
    0.00
    سن
    18
    قد
    178
    وزن شروع
    60
    وزن هدف
    75
    وزن فعلی
    60
    جنسیت
    آقا
    نقل قول نوشته اصلی توسط شهرزاد نمایش پست ها
    علیرضا جان برات امکان باشگاه رفتن هست؟برادر من هم مثل شما لاغر بود خیلی شدید باشگاه رفت و بعد باشگاه می خورد البته چیزای چرب و ناجور نه مواد غذایی مقوی با کالری بالا بعد ورزش همش جذب بدنت می شه الان 90 کیلو هست از وطن خیلی پایین فکر کنم 61-2 بود با قد 183 به این وزن رسید و چون عضله ای هست خیلی هیکلش رو فرم و خوبه
    سلام شهرزاد جون داداشت چه باشگاهی میرفت من الان میخواستم برم وشو چی برم خوبه؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شهرزاد نمایش پست ها
    علیرضا جان برات امکان باشگاه رفتن هست؟برادر من هم مثل شما لاغر بود خیلی شدید باشگاه رفت و بعد باشگاه می خورد البته چیزای چرب و ناجور نه مواد غذایی مقوی با کالری بالا بعد ورزش همش جذب بدنت می شه الان 90 کیلو هست از وطن خیلی پایین فکر کنم 61-2 بود با قد 183 به این وزن رسید و چون عضله ای هست خیلی هیکلش رو فرم و خوبه
    راستی یه چیز دیگه من دوست دارم قدم رو به 180 به بالا برسونم ،راه حلی هم برای این مورد داری شرمنده ات میشم

  7. 2 کاربر از ارسال ali reza228 تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),الینا1 (16 خرداد 1393)

  8. #4
    شهرزاد آواتار ها
    مدیر ارزشمند پیشین

    امتیاز زیباتنی
    20
    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    اسفند 1391
    عنوان کاربر
    مدیر ارزشمند پیشین
    نوشته ها
    4,807
    میانگین پست در روز
    2.91
    سن
    27
    قد
    172
    وزن شروع
    101
    وزن هدف
    بدنسازي
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Khoshhal
    علیرضا جان اول باشگاه فردین می رفت پاسداران که بسته شد الان هم با 2-3 تا از دوستاش هر چند مدت یک باشگاه می رن هر کدوم بیشتر به بودجشون بخوره و نزدیک خونه باشه می رن یک مدت پودرهای پروتیین و آمینو اسید اینها زیاد استفاده می کرد آمینو اسید وزن اضافه می کنه بعد باشگاه هم چیزای مقوی مثل موز و شیر و پسته ماکارونی سیب زمینی اینجور چیزا می خورد وزنش رو بدون خوردن چربی و شیرینی شکلات با مواد سالم بالا برد . فقط یکم در مصرف پودرهای پروتیین زیاده روی کرد که آزمایش این ماه داده بود دکتر گفت دیگه مکمل های پروتیینی نخوره . شما هم یک باشگاه نزدیک خونت برو بعد ورزش که ورزش هوازی نیست کار با دستگاه ها هست بعدش چیزای مقوی بخور معمولا باشگاه ها بوفه دارن می تونی استفاده کنی .قدت رو نمی دونم مواد غذایی کلسیم دار و ورزشهای کششی فکر کنم موثر باشن البته حالا سنت کمه باز قد می کشی
    به سوالات رژیمی در دفترچم و پیغام های خصوصی جواب نمی دم لطفا سوالات رو در قسمت های مربوط بپرسید . سوال در دفترچه و پیغام خصوصی خلاف قوانین سایت هست و تذکر داده می شه.

  9. 2 کاربر از ارسال شهرزاد تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),الینا1 (16 خرداد 1393)

  10. #5
    ali reza228 آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    4
    میانگین پست در روز
    0.00
    سن
    18
    قد
    178
    وزن شروع
    60
    وزن هدف
    75
    وزن فعلی
    60
    جنسیت
    آقا
    نقل قول نوشته اصلی توسط شهرزاد نمایش پست ها
    علیرضا جان اول باشگاه فردین می رفت پاسداران که بسته شد الان هم با 2-3 تا از دوستاش هر چند مدت یک باشگاه می رن هر کدوم بیشتر به بودجشون بخوره و نزدیک خونه باشه می رن یک مدت پودرهای پروتیین و آمینو اسید اینها زیاد استفاده می کرد آمینو اسید وزن اضافه می کنه بعد باشگاه هم چیزای مقوی مثل موز و شیر و پسته ماکارونی سیب زمینی اینجور چیزا می خورد وزنش رو بدون خوردن چربی و شیرینی شکلات با مواد سالم بالا برد . فقط یکم در مصرف پودرهای پروتیین زیاده روی کرد که آزمایش این ماه داده بود دکتر گفت دیگه مکمل های پروتیینی نخوره . شما هم یک باشگاه نزدیک خونت برو بعد ورزش که ورزش هوازی نیست کار با دستگاه ها هست بعدش چیزای مقوی بخور معمولا باشگاه ها بوفه دارن می تونی استفاده کنی .قدت رو نمی دونم مواد غذایی کلسیم دار و ورزشهای کششی فکر کنم موثر باشن البته حالا سنت کمه باز قد می کشی
    ازین که بهم کمک کردی خیلی ممنونم فکر کنم راه حل خیلی خوبی باشه چون قبلا باشگاه میرفتم وزنم تا62 حتی بالاترهم رفتم ولی این چیزایی که میگی رو نمیخوردم الان هم باید امتحان کنم ببینم چطوری میشم تا 1ماه دیگه تاثیرش رو برات میگم

  11. 2 کاربر از ارسال ali reza228 تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),الینا1 (16 خرداد 1393)

  12. #6
    ali reza228 آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    آذر 1392
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    4
    میانگین پست در روز
    0.00
    سن
    18
    قد
    178
    وزن شروع
    60
    وزن هدف
    75
    وزن فعلی
    60
    جنسیت
    آقا
    سلام شهرزاد جون من تمام این چیزایی رو که گفتی رو انجام دادم به جز خوردن پودر امینو اسید اما 60تا تکون هم نخوردم لطفا راهنماییم کن

  13. 2 کاربر از ارسال ali reza228 تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),الینا1 (16 خرداد 1393)

  14. #7
    یلدا آواتار ها
    مدیر ارزشمند پیشین

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    دی 1348
    عنوان کاربر
    مدیر ارزشمند پیشین
    نوشته ها
    1,683
    میانگین پست در روز
    0.10
    سن
    25
    قد
    160
    وزن شروع
    وزن اولیه 95
    وزن هدف
    سبز شدن
    جنسیت
    خانم
    حالت من
    Movafagh
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali reza228 نمایش پست ها
    سلام شهرزاد جون من تمام این چیزایی رو که گفتی رو انجام دادم به جز خوردن پودر امینو اسید اما 60تا تکون هم نخوردم لطفا راهنماییم کن
    سلام
    آقا علیرضاااااااااااا
    شما حدود 15 روز این کارارو انجام دادی؟
    یه کم صبور باش عزیزم
    من هم همسرم لاغر بود باشگاه رفت قبلش 2 تا سیب زمینی می خورد بعدش الویه و شام هو ماکارونی یا عدسی و این جور چیزا
    کلی هیکلش تغییر کرد حدود 7-8 کیلو چاق شد ولی خیلی خوش فرم شده
    نا امید نباش باید کمی صبور باشی
    خوردن شیرینی-نمک-غذاهای پرچرب-غذاهای ترش رو به حداقل برسون
    و بیشتر سیب زمینی و ماکارونی و این چیزا بخور اگر بتونی صبحانه شیر برنج بخوری عالیه
    موفق باشی


    چقدر رویایی است وقتی می توانی به رویاهایت دست یابی


    از ارسال پستهای مشابه در دفترچه های مختلف بپرهیزید
    از قرار دادن عکس های مخالف با شیونات در آواتارها و پست ها اکیدا خودداری کنید
    ما شما را دوست داریم پس شما هم با احترام به قوانین ما به این علاقه پاسخی مثبت بدهید.


  15. 2 کاربر از ارسال یلدا تشکر کرده اند:

    arsheda (25 شهریور 1395),الینا1 (16 خرداد 1393)

  16. #8
    باربی جنوبی آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    شهریور 1395
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    3
    میانگین پست در روز
    0.01
    سن
    19
    قد
    162
    وزن شروع
    37,5
    وزن هدف
    55
    وزن فعلی
    45
    جنسیت
    خانم
    سلام.منم مشکل شما رو دارم.مدت زیادیه دارم تلاش میکنم ب وزن ایده الم برسم.کمی هم موفق شدم.فقط باید صبر داشته باشی.اول باید دلیل لاغر بودنتو بفهمی.بعضیا فک میکنن تغذیه شون مناسبه در حالی که اشتباه میکنن.غذاهایی بخور که ارزش غذایی بالایی دارن مثل ماهی شیر سیب زمینی(تنوری یا ابپز) تخم مرغ خرما و. . سعی نکن زیاد شیرینی یا چربی بخوری چون در اینده مشکل پیدا میکنی.استرستو کم کن و خواب کافی داشته باش(البته نه بیش از حد) بهتره یه ورزش قدرتی مثل بدنسازی رو دنبال کنی از مربی خوبی برنامه بگیر.با حداکثر توان وزنه بزن و اروم.به خودت بیش از حد فشار نیار.آب کافی خیلی مهمه.اگر ورزش میکنی قبل و بعد از تمرین وعده غذایی پروتیین وکربوهیدرات داشته باش.خلاصه اینکه تغذیه از ورزش خیلی مهم تره.وعده های غذاییتو کوچکتر اما بیشتر کن.مهم تر از همه اینکه قبل از خواب هم یک وعده پرویینی با قند پایین در نظر بگیر.امیدوارم نتیجه بگیری

  17. کاربر زیر از باربی جنوبی تشکر کرده است:

    arsheda (25 شهریور 1395)

  18. #9
    MiSsRaShin آواتار ها
    کاربر تازه وارد

    گروه وزنی
    گروه وزنی

    برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

    تاریخ عضویت
    بهمن 1395
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    2
    میانگین پست در روز
    0.01
    جنسیت
    نامشخص
    حالت من
    Movafagh
    برای چاقی خوردن روزی 8 لیوان آب و خوردن غذا بعد از ورزش بسیار موثره
    غیر ممکن وجود ندارد دوست من تو میتوانی

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •