شما در حال مشاهده سایت در حالت ریسپانسیو(سازگار با موبایل و تبلت) هستید. در صورت تمایل به مشاهده سایت با نسخه اصلی "ایـنـجـا" کلیک کنید.
X تردمیل
X 400رژیم
برای پیوستن به کانال زیباتن در تلگرام، اینجا کلیک نمایید
عکس تاپیک

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

سالاد رژیمی
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

اصلاح صورت
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

مدل های مانتوی مد سال 95

مدل مانتو
برای مشاهده کلیک کنید
عکس تاپیک

زیبا کردن موها و تقویت آنها با استفاده از مواد غذایی

زیباکردن مو
برای مشاهده کلیک کنید
 

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

در حال حاضر اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
فروشگاه زیباتن هایپرجم
کتونی ورزشی پوشاک اسپورت
  • صفحه 2 از 2
  • نخستنخست
  • 12
    نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

    موضوع: کاهش وزن به سبک روزه یا همون fasting خارجیا 16-8 ــ 18-6 ــ 20-4

    1. #1
      l3est آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      دی 1394
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      20
      میانگین پست در روز
      0.02
      سن
      22
      قد
      178
      وزن شروع
      101
      وزن هدف
      73
      وزن فعلی
      99.3
      جنسیت
      آقا
      حالت من
      Khoonsard
      وبلاگ زیباتنی من
      5

      کاهش وزن به سبک روزه یا همون fasting خارجیا 16-8 ــ 18-6 ــ 20-4

      سلام به همگی

      مشغول گشت و گذار در سایت یوتیوب بودم که به یه سری ویدیو برخوردم با عنوان های
      intermittent fasting و water fasting

      intermittent fasting یعنی از 24 ساعت بین 4 تا 8 ساعت زمان غذا خوردن هست. بقیش یعنی 16 تا 20 هیچ چیز به جز آب (و موارد بدون کالری) مصرف نمیکنید.
      برای 6-18 رو براتون مثال میزنم که خودم امروز شروع کردم. مثلا ساعت 9 صبح بیدار میشید (بهتره بعد از بیدار شدن یه مقدار کم مثلا 10 دقیقه ورزش هوازی انجام بدید)
      ساعت 12 ناهار
      بینش میان وعده
      ساعت 18 شام
      و بعد از اون تا 12 ظهر روز بعد هیچ غذایی مصرف نمیشه.
      این کار باعث میشه بدن به جای استفاده از قند یا کربوهیدرات (که در اکثرا غذا های مصرفی ما ایرانی ها وجود داره. مثل برنج، سیب زمینی و ماکارونی) از چربی های ذخیره شده استفاده کنه.
      زمان هم مشخصه هر چقدرد زمان خوردن غذا کمتر باشه یعنی به 4 ساعت نزدیک تر باشه کاهش وزن بیشتر هست.

      مورد بعدی water fasting یعنی طی 24 ساعت هیچ چیزی جز آب مصرف نمیشه. این مورد موقت هست یعنی نمیتونید هر روز هفته اینکارو انجام بدید. من فعلا این مورد رو نمیخوام تست کنم، اگر از دوستان کسی هست که تست کرده یا آمادگی داره اطلاع بدید بقیه هم از تجربیات شما استفاده کنن.

      وزن فعلی بعد از 2 کیلو افزایش عیدانه : 102
      وزن بعد از intermittent fasting : در حال تست

    2. 5 کاربر از ارسال l3est تشکر کرده اند:

      Dietmiii (30 فروردین 1397),K@ty (25 فروردین 1397),mahbobe (21 فروردین 1397), Peransa (22 فروردین 1397),zarisobh (22 فروردین 1397)

    3. # ADS
      تبلیغات در مدار
      تاریخ عضویت
      همیشه
      نوشته ها
      بسیاری
       

    4. #11
      l3est آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      دی 1394
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      20
      میانگین پست در روز
      0.02
      سن
      22
      قد
      178
      وزن شروع
      101
      وزن هدف
      73
      وزن فعلی
      99.3
      جنسیت
      آقا
      حالت من
      Khoonsard
      وبلاگ زیباتنی من
      5
      روز دهم

    5. کاربر زیر از l3est تشکر کرده است:

      Dietmiii (30 فروردین 1397)

    6. #12
      l3est آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      دی 1394
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      20
      میانگین پست در روز
      0.02
      سن
      22
      قد
      178
      وزن شروع
      101
      وزن هدف
      73
      وزن فعلی
      99.3
      جنسیت
      آقا
      حالت من
      Khoonsard
      وبلاگ زیباتنی من
      5
      روز یازدهم

    7. کاربر زیر از l3est تشکر کرده است:

      Dietmiii (30 فروردین 1397)

    8. #13
      Peransa آواتار ها
      مدیر کل سایت

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      اردیبهشت 1397
      عنوان کاربر
      مدير کل سایت
      نوشته ها
      5,216
      میانگین پست در روز
      0.30
      وزن شروع
      64
      وزن فعلی
      52
      جنسیت
      خانم
      حالت من
      Mashghool
      وبلاگ زیباتنی من
      4
      سلام دوست عزیز. آفرین به پایداریتون به تصمیمتون و ارائه گزارشاتتون برای ما. میشه بپرسم سختی این رژیم برای شما چه بخشی یا چه جنبه ای از اونه؟
      من همون Zenith هستم. نام کاربریمو تغییر دادم.

    9. #14
      l3est آواتار ها
      کاربر تازه وارد

      گروه وزنی
      گروه وزنی

      برای آشنایی بیشتر با من اینجا کلیک کنید

      تاریخ عضویت
      دی 1394
      عنوان کاربر
      کاربر سایت
      نوشته ها
      20
      میانگین پست در روز
      0.02
      سن
      22
      قد
      178
      وزن شروع
      101
      وزن هدف
      73
      وزن فعلی
      99.3
      جنسیت
      آقا
      حالت من
      Khoonsard
      وبلاگ زیباتنی من
      5
      نقل قول نوشته اصلی توسط Peransa نمایش پست ها
      سلام دوست عزیز. آفرین به پایداریتون به تصمیمتون و ارائه گزارشاتتون برای ما. میشه بپرسم سختی این رژیم برای شما چه بخشی یا چه جنبه ای از اونه؟
      سلام. ممنونم، امیدوارم بقیه دوستان با دیدن این اعداد این روش رو تست کنن. برای افرادی که در گروه وزنی قرمز هستن مطمئنم تاثیر زیادی داره.
      میتونم بگم هیچ سختی ای نداره برام. من چون کارمند نیستم و به صورت پروژه ای کار میکنم ساعت کاریم دست خودمه این یه نکته.
      به همین دلیل میتونم ساعت خوابیدن و بیدار شدنم رو تعیین کنم. معمولا ساعت 8-10 صبح بیدار میشم. صبحانه نمیخورم. ساعت 12 ناهار و بینش میان وعده ها و شام ساعت 18 و ساعت خوابمم متغیره 12 تا 3 شب. شاید خیلی از دوستان کارمند هستن یا ساعت کارشون طوریه که نمیتونن از این روش استفاده کنن.

      تنها مشکلی که خیلی خیلی مشکل کوچیکیه، اینه که برنامه غذایی خونه دست من نیست و خب نمیتونم بگم به خاطر من شام زود درست کنید. بعضی شب ها شام همون غذاییه که خیلی دوس دارم که یه مقدار وسوسه میشم. اما طی این 11-12 روز یک بار هم رژیمم رو قطع نکردم. یه نکته دیگه که درباره این روش هست، فقط تو اون بازه 6 ساعت درگیر غذا هستم، مثل خیلی از رژیم ها از صبح تا شب غذا ها رو با ترازو وزن نمیکنم.

      انقدر راحته که به نظرم خنده داره اسم رژیم روش بزاریم دلیلش هم قبلا توضیح دادم. بیشتر ساعت های روزه رو خواب هستم یا در حال کار نیستم. (مثلا صبح ساعت 8-10 که بیدار میشم واقعا تا ساعت 12 که وقت غذاست گرسنه نیستم) و شب هم بعد از خوردن غذا در ساعت 18 تا چند ساعت سیرم. بعد از اون هم خواب.

      امروز جایی دعوت بودم و نتونستم رعایت کنم ولی از فردا دوباره شروع میشه (شاید تا چند روز گزارش وزن ناامید کننده باشه)
      وزن روز دوازدهم:


      احتمالا یه تمرین (HIIT(high intensity interval training، هم به این رژیمم اضافه کنم. HIIT یعنی برای مدت زمان کوتاه (30 تا 60) ثانیه ضربان قلب رو به حداکثر نزدیک کنید (میتونه با هر نوع تمرین هوازی باشه مثل دویدن، طناب زدن و...) و بعد 10-30 ثانیه استراحت. این روند رو تا 10-30 دقیقه ادامه بدید.

      نکته آخر: روشی رو انتخاب کنید که بتونید طولانی مدت ادامه بدید. برای من این 12 روز خیلی راحت بوده. شاید ساعتش رو کمتر کنم. مثلا 19-5 که سخت تر بشه.

  • صفحه 2 از 2
  • نخستنخست
  • 12

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •